Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

<blockquote><strong>Johannes;139063 wrote:</strong> Inget "paket" från GOT?<br />
<br />
Går ju att sy ihop själv, 8.10 från GOT 14.10 hem från CPH, men det hade vart trevligt med ett paket...</blockquote>
<br />
Kollar med SAS imorgon!<br />
<br />
För övrigt är vi 35st som lämnat intresseanmälan nu :)
 

jth

Medlem
Kul! Klart man anmäler sig, även om kalendern för Oktober fortfarande är något oklar :)
 
Nu är det 42st namn på intresselistan...<br />
<br />
Jag vill också förtydliga att det är just en intresselista. Så fort programmet är 100% spikat går vi ut med bindande anmälan, jag gissar att antalet som lämnat intresseanmälningar kommer vida överstiga antalet tillgängliga platser. Det finns inga garantier förrän din biljett är bokad och betald.
 
Om du vill vara 100% säker på att få plats rekommenderar jag att boka en flexibel biljett på denna flight via SAS.se - då kan du ändra datum och har en bekräftad biljett. Jag gissar att även dessa platser kommer vara slut inom ett par dagar nu när SK403 är den officiella "last flight of the Mad Dog".
 
Vilket trevligt event. Kommer själv inte kunna vara med. Lite komiskt att just den sista avgången med MD:n är som dyrast. Kan det ha att göra med att man förväntar sig extra många passagerare som vill ta en sista flygning med MD:n??
 
Toppen