Senaste nytt

Event: BusinessClass.se inviger på Landvetter Airport

Låter det kul med vårt event? (OBS! Ej anmälan)


  • Total voters
    60
Status
Stängd för vidare inlägg.

mry

Medlem
Vi måste komma ihåg att fråga varför Radisson Blu Riverside inte erbjuder rum med 2-4-1 erbjudandet...
 

Fredro

Medlem
Antar att det är kört för mig som inte har guld/silver-status? Just eventet på landvetter och det senare på kvällen verkar lovande
 
Last edited:
Ne precis Fredro jag är en av dessa ickestatusar heller som hoppas ;) de är ändå 30 personer som skall få tiden att komma ner :) och en del kanske inte har den tiden och vill tillbringa helgen man är ledig ned familjen om man är ute o reser så mycket som man gör när man är guldkorts innehavare :) och då får vi som inte reser lika frekvent kanske åka :)

EDIT: Jag bokade ett rum idag för att vara säker på att ha ett utifall det går att följa med :) Tänker i så fall åka tåg för dom som kan vara intresserade att göra mig sällskap på tåget :)

bjornstrom, släpps länken till hemsidan prick 13:00 imorgon så man har lite koll? :)
 
Last edited:

mry

Medlem
Det kräver att t ex Jacob sköter hanteringen, ska kolla om han kan fixa det. Jag är i Melbourne så det blir väldigt sent på natten om jag ska dra igång formuläret på kvällen :)

Antar att det är 13:00 som gäller fortfarande?


Någon som har möjlighet att anmäla mig då får gärna skicka ett PM till mig.... ;)
 

mry

Medlem
Ja jag skulle kunna göra de men jag anmäler mig först sedan dig ;)

När är sista ansökningsdagen ? :)

Som jag förstår första inlägget är det bara de med guld som kan anmäla sig imorgon, men ni får rätta mig om jag har fel...

Anmälan
Vi har 30 platser till detta event för Guldmedlemmar*. Anmälningssidan öppnar Tisdag 26:e Mars klockan 13:00. Först till kvarn gäller. Anmälan kräver att du lämnar fullständiga uppgifter inkl personnummer pga säkerhetskrav på Landvetter.

* Detta event vänder sig främst till dig som är Guldmedlem eller högre status hos SAS Eurobonus eller andra bolag. I händelse av att vi inte får 30 anmälda till eventet på Göteborg/Landvetter kommer vi erbjuda även Silvermedlemmar plats vid ett senare tillfälle.
 
Last edited:
Som jag förstår första inlägget är det bara de med guld som kan anmäla sig imorgon, men ni får rätta mig om jag har fel...

Jo men jag anmäler mig och hoppas få första reservplatsen ifall inte 30guld kan följa med :) Har preliminärt bokat hotell också ifall att bara ;)
 

Ozz

Medlem
Det hade varit superkul att hänga på då det händer nåt på "hemma-flygplatsen" men tyvärr är jag fortfarande i Thailand då och kommer inte hem för än i maj. Ha en kanondag/kväll!
 

Johannes

Medlem
Så kan jag boka in mig för eventet, sedan boka in frun för eftersläppet? Och går det att bara komma till Landvetter och skippa Radisson delen?
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen