EVA Air blir en ny medlem i Star Alliance (bekräftat datum 2013-JUN-18)

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Mattias Edstrom, 29 Mars 2012.

1. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    3 personer gillar detta.
  2. Det ryktades länge men jag läste nyheten också idag på Australian Business Traveller.

Enligt artikeln planerar Eva Airways att bli Star Alliance medlem andra kvartal 2013.

3. Bra att de kommer med. Har åkt med dem några ggr och har varit nöjd hittils. Snygga flygvärdinnor också..

4. Trevligt!

Men först kanske de kan uppdatera sin hemsida som ser ut att ha hängt med sedan 1995 :) Rörig och gälla färger, får ju huvudvärk efter 30s besök! Kan sidan, i konkurrens med Air China, vara flygvärldens sämsta? (Ryanair undantaget)

5. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eva who? Var min första tanke... sen kom jag på "de där gräs(ligt) gröna planen". Vettigt för *A, OW har ju expanderat aggressivt på sistone. Någon som har något att säga om Eva airs C/F-produkt?

Eva airs route map: http://www.evaair.com/html/b2c/engl...file/Flight_routes/ROUTE_MAP_ENG061130_1.html

Inget revolutionerande men ger ju en ny intressant flygplats (Taipei) att connecta vid i transfer mot Japan/Kina.

Last edited: 29 Mars 2012
  6. Jag har hört att de har bra premiumkabin produkter och även bra Premium Economy.
    De är kända för sina Hello Kitty Jet.

7. rickardjacobson

rickardjacobson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att ha läst Jacobs recension så verkar ju denna addition vara oerhört positiv för *A!

9. De flyger mellan Wien och Bangkok som Fifth Freedom Right. Tre gånger i veckan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!