Europcar på Östersund Flygplats

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av hanning, 6 Januari 2016.

1. hanning

hanning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag tänkte informera mig var Europcar kontorot på OSD befinner sig? Är det inom terminalen, eller behöver man ta en buss som på Arlanda?

Tack på förhand!

2. SFC

SFC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I terminalen, gissningsvis 10-15 meter från baggagebandet om jag inte minns fel.

hanning gillar detta.
  3. hanning

hanning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack så mycket!!

4. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är så nära att du hinner hämta ut nycklarna till bilen innan det incheckade bagaget anlänt. Sedan står bilarna precis utanför.

hanning gillar detta.
  5. hanning

hanning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad bra att veta, då kan jag verkligen checka in bagage och fixar nyklar samtidig. Kommer berätta hur det har gått. Har bokat LWAD och hoppas att EC kan leverera ;) Kommer bli min första EC upplevelse i Sverige!

6. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När du går in i terminalen från flygplanet (det är gågate) har du bagagebandet på höger sida och rakt fram till vänster är hyrbilsfirmorna, 20 meter bort. Snabbast är att först fixa bilnyckel, sedan hämta bagage, men kom ihåg att hämta bagage! Bilarna står sedan rakt utanför utgången, 30 meter bort.

hanning gillar detta.
  7. hanning

hanning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för infoet!!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!