Eurobonuspoeng fra apple (eurobonus online shop)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Aurora, 11 September 2015.

  1. Aurora

    Aurora Medlem

    Hvor lenge bør jeg reellt sett forespeile meg å vente på å få poeng fra Apple, på et kjøp hos Apple Store 2 Juli 2015? 2016?
     
  2. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Tre-fem månader.
     
  3. Aurora

    Aurora Medlem

    Fra kjøp? Fra jeg sendte inn retroclaim? Fra jeg får "ditt köp har kvalificerad til extrapoints!"? :p
     
    Christian Sternudd gillar detta.
  4. Visst är det SAS-magiskt fantastiskt ;)
     
  5. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Mina har kommit betydligt snabbare än så.
     
  6. Aurora

    Aurora Medlem

    Har inget med SAS att göra, men det vet du nok egentlig ;)
     
    Kricka gillar detta.
  7. Tommy

    Tommy Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Har inte eurobonus med sas att göra ?o_O
     
  8. RickardG

    RickardG Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ett tips är att köpa Apple-produkter från Ellos. De ger fem gånger fler poäng och jag har fått mina poäng väldigt snabbt från dem.
     
    agehall, Christian Sternudd och Aurora gillar detta.
  9. Aurora

    Aurora Medlem

    Joda, eurobonuspoengene selges av SAS til bedriftene, som "aktiverer" poengene, som så sendes til oss kunder via shoppingportalen, og så inn på våre kontoer. (Want me to draw a picture?).

    Bedriftene kjøper poengene hos SAS fordi de ser for seg at vi point-whores gjør merkjøp eller aktivt velger å handle i DERES butikk hvis de tilbyr oss poeng. Noe de jo forsåvidt har rett i ;)

    Hvis MasterCard ikke gir meg eurobonuspoeng kontakter jeg MasterCard fordi det er de som aktiverer eurobonuspoeng-utsendingen til meg (det gjorde jeg nylig, og fikk til svar "Hej, vi har lagt 4000poeng til utsendelse til din konto neste måned"). Hvis AVIS ikke gir meg eurobonuspoeng kontakter jeg AVIS og ber de sende meg poengene jeg har krav på. Det har ikke noe mer med SAS å gjøre enn at poengene spares hos deres bonusprogram.

    Så viser det seg at Apple er kronisk dårlige/treige på å aktivere utsendingen av de poengene de kjøper hos SAS. Lyko er et eksempel på en bedrift som har en bra poengutsending, man har vanligvis poengene på konto noen minutter etter handelen. Samme gjelder flere andre butikker. Men apple store.... de virker å være verst i klassen ;) Så jeg lurer litt på hvor lenge jeg må vente før jeg "gnäller" på kundservice :)

    ---

    @RickardG - takk for tipset. Det skulle jeg vist før... :p
     
  10. spritfet

    spritfet Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Det lät bra, men det har sitt pris. Exempel: iPhone 6 16Gb kostar 1200 mer på Ellos :eek:
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×