Eurobonuspoäng på "The tax-free shop" i Köpenhamn

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Joakim P N, 21 December 2014.

1. Joakim P N

Joakim P N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Under rubriken "Tjäna poäng" på SAS Eurobonussidor lyfts The tax-free shop i Köpenhamn fram som en partner att tjäna EuroBonus-poäng hos oss. Om jag klickar på denna ikon kommer jag dock direkt till The tax-free shops hemsida och får inga förklaringar alls hur Eurobonussamarbetet går till. Är det någon som vet, eller rentav har testat att få EuroBonus-poäng via detta samarbete?

2. cph_flyer

cph_flyer Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Iflg popup texten , der dukker frem når man holder musen over linket til Tax-Free shoppen , kan man tjene 500 extra point for hver 1000 kr man spenderer.

3. rstenelo

rstenelo Guest

Du måste beställa online och sen välja upphämtningsställe, dvs går inte att handla på plats - funkar fint vid förbeställningar ;-)

Jakob Österberg gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant. Är detta nytt?

5. rstenelo

rstenelo Guest

Nej det har funnits det senaste året i alla fall

6. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du anger ditt EuroBonus-numer som ett av de sista stegen vid beställningen. Notera att du måste handla för minst 1000DKK för att erhålla poängen. Och du väljer upphämtning antingen i ankomsthallen eller inne på Kastrup i någon av butikerna. Du betalar först när du hämtar din beställning.

Jag är nog vad man skulle kunna kalla en flitig Tax-free.dk konsument. Och i början så valde jag att tjäna in 500 EuroBonus-poäng varje gång jag handlade. Men efter att jag blev medlem i CPH Advantage så ändrade jag strategi och valde att tjäna extra Advantage-poäng istället (som löses in som betalning).

Så om du kommer att handla mycket på Kastrup så rekomenderar jag dig ett medlemskap i CPH Advantage. Som 'Premium' så får man 200% i intjäning och kommer snabbt upp i poäng som motsvarar några hundra DDK.

Men om det är en engångsföreteelse och du bara vill bränna ungefär 1300 SEK för 500 EuroBonus-poäng så är det som jag beskrev det i början.

kexxcream, Joakim P N och Agö gillar detta.
  7. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har handlat där sen sommaren 2010. Lät mycket, men 4-5 ggr iallafall :p.

8. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    F.ö så är nu de x-tra 1.000 miles på M&M borttagna sedan en tid.
    Enligt damen i arrivalshopen så var det somliga som inhandlade en flaska mineralvatten a 20DKK för att få de 1.000 milesen,
    Uppskattades icke.

Silferlood och Agö gillar detta.
  9. Lynx

Lynx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just nu får man 100 DKK i rabatt om man beställer för minst 850 DKK innan den 7 januari - använd koden NEWYEAR

charlesswe gillar detta.
  10. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick e-post idag:
    Just nu får du 8 000 Advantage-poäng om du beställer före den 3 april 2016.*
    Använd koden: EASTER8000
    * Beställ för minst 1 000 DKK i ett samlat köp av varor från TAX FREE-butikens onlineshop före den 3 april 2016. Vi sätter in 8 000 Advantage-poäng på ditt Advantage-konto - dvs. förutom de 5 000 poäng du alltid får när du beställer varor från TAXFREE-butiker för mer än 1 000 DKK sammanlagt vid ett köptillfälle - får du 3 000 extrapoäng.

Samtidigt fick jag detta:
    Just nu får du 100 DKK i online-rabatt om du beställer före den 3 april 2016.*
    Använd koden: EASTER100
    * Beställ för minst 850 DKK i ett samlat köp av varor från TAX FREE-butiken på shop.cph.dk före den 3 april 2016.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!