Eurobonuspoäng hos Radison blu - hur långt tid tar det innan poängen kommer på kontot?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Impendill, 13 Augusti 2014.

1. Impendill

Impendill Medlem

Hej!
    Är det någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar att få EuroBonus-poäng efter vistelse på Radison Blu.
    Bodde en natt i helgen som var 9/8-10/8 och angav mitt EBnummer vid checkin.

Inga poäng ännu. Vill minnas att hos Scandic gick det väldigt fort.

2. Kastrup

Kastrup Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det brukar ta en bra stund från Radisson Blu, tänk veckor och kanske månader.

3. Impendill

Impendill Medlem

Jag undrar hur det blir med eurobonusbingon då.

Det fattas bara hotell för mig

4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I reglerna står det så här:

Hotellvistelser
    Poäng på kontot i regel inom 30 dagar. Har du bott på hotell senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Allmänt
    De Extrapoäng du tjänar hos våra partners sätts in på ditt EuroBonus-konto som vanligt. Om du inte har fått dina poäng på kontot - kontakta Customer Contact Center.

5. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson har aldrig någonsin lyckats med att sätta in mina poäng utan tjat. Jag brukar få snitta på två-tre mail per vistelse om det innan poängen kommer in. Ibland kommer den inte in ändå. Vet inte om jag bara har extrem otur men undviker att bo där därför.

Brandten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!