Eurobonus visar "No activity"

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Friskytten, 25 November 2013.

1. Friskytten

Friskytten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, i cirka en vecka har det inte funkat att visa aktiviteter på mitt Eurobonus-konto via inloggning på webben. Funkar ej heller på SAS-appen. I listningen står det bara "No activity" - men jag tror att poängen räknas upp som den ska (?).

Har låtit det bero eftersom jag trodde att det var en tillfällig glitch, men dagarna går...

Utgår från att det är lika för alla, eller att jag åtminstone inte är helt ensam om det. Hittar dock ingen annan tråd om det...

Någon som vet mer?

2. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Her fungerer det fint. Websiden viser oversigt og aktiviteter. Jeg har dog ikke testet app'en.

2 personer gillar detta.
  3. Friskytten

Friskytten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var bara min profil som hade problemen. SAS IT-avdelning fick göra någon sorts "refresh" så lossnade det. :)

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer som har problem med att logga in på EuroBonus just nu?

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, men har bara testat appen där det står att mitt lösenord/användarnamn är felaktigt vilket det inte är.

6. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, varken app eller hemsida verka ha kontakt mot Eurobonus. Funkade dock att checka in på hemsidan.

ARNBER gillar detta.
  7. Artur

Artur Medlem

Kommer inte in på hemsidan, inte testat appen.. typiskt när man precis ska boka...

8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "
    Ett fel uppstod. (0) (272)
    "

På hemsidan. Appen funkar inte heller, så hela deras auth backend verkar ju "trasig" för tillfället.

9. Samma för mig

10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade tidigare i dag men nu verkar det dött... nåja man är ju van att tillgängligheten är bristfällig.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!