Senaste nytt

Eurobonus till San Francisco

Nightfly

Medlem
Bonusresa till San Francisco

Är det någon som lyckats boka bonusresa till SFO? Jag funderar på att ta med familjen och sedan ev. köpa billiga biljetter till Hawaii, men jag hittar inte en enda biljett CPH-SFO på hela vintern. Det finns dock gott om lediga stolar till ORD och EWR.
 

seat56f

Medlem
Är det någon som lyckats boka bonusresa till SFO? Jag funderar på att ta med familjen och sedan ev. köpa billiga biljetter till Hawaii, men jag hittar inte en enda biljett CPH-SFO på hela vintern. Det finns dock gott om lediga stolar till ORD och EWR.

Jag vet att jag såg några tillgängliga bonusplatser i Eco Extra (hette fortf det då) till SFO i början av året (för resa i maj tror jag), men det var så få att det nästan troligare var ett misstag än medvetet.
 

Filip

Medlem
Trist att USA-destinationerna har 2 st Awardplatser i C till och 4 st från USA (per dag). Blir extra jobbigt nu när eco extra/plus är borta.
 

Bamsefar

Medlem
Trist att USA-destinationerna har 2 st Awardplatser i C till och 4 st från USA (per dag). Blir extra jobbigt nu när eco extra/plus är borta.

Förlåt ?

Är det därför det alltid verkar finnas platser till ARN men ALDRIG från ARN ???

Alltså två personer till USA men FYRA hem ???????
 

VonMögen

Medlem
Trist att USA-destinationerna har 2 st Awardplatser i C till och 4 st från USA (per dag). Blir extra jobbigt nu när eco extra/plus är borta.

Jag är också lite nyfiken på detta, har du fått det bekräftat genom från EB service? Om det stämmer är jag väldigt nyfiken till varför SAS har dessa regler.
 

Filip

Medlem
Jag är också lite nyfiken på detta, har du fått det bekräftat genom från EB service? Om det stämmer är jag väldigt nyfiken till varför SAS har dessa regler.

Nej, inget bekräftat, bara konstaterat efter att gått igenom USA-destinationerna. Tittar på maj 2014 och nästan samtliga har samma 2 dit / 4 hem! ingen 4 dit.
 
Toppen