Eurobonus slutar samarbeta med e-rewards

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av agehall, 3 Januari 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick följande i min e-post nyss:

Så där har vi genast ett program man kan gå ur nu när det inte finns EuroBonus-poäng att tjäna...

2. miramax

miramax Medlem

Löste precis ut alla mina poäng därifrån också! Skönt att slippa dem faktist ;)

3. Jag slutade använda dem när bmi Diamond Club lämnade dem.

4. Gav upp detta för länge sedan då undersökningarna inte fungerar iPad.....

5. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer med sluta nu när man inte kan tjäna EuroBonus poäng. Känns rätt skönt, frågorna tar ganska lång tid och det är förvånansvärt lite poäng som det genererar.

6. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Surt, men som sagt man får inte så väldigt mycket för jobbet. Löste in mina sista 250 extrapoäng nyss så nu är det tomt på kontot :)

7. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns inte som någon större förlust då man fick jobba ganska mycket för poängen (var ganska bra sign up-bonus om jag inte minns helt fel, dock).

8. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppade också av, men skälet för mig är mest att det var så få undersökningar som man kunde fylla i (annars var det ett bra sätt att hålla sina Hilton-poäng vid liv).

9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ska se om det kommer någon undersökning så man kommer upp i 2000 rewards annars blir det till att växla in till 250 extrapoäng :/

10. Homer

Homer Medlem

Vem vill ha EuroBonus-poäng när man kan få AVIOS och dessutom till bättre kurs ;)

Finns det förresten något mer tidsödande och irriterande sätt att tjäna poäng på än med e-rewards?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!