Senaste nytt

Eurobonus silver, tillgång till lounge

Stefan62

Medlem
Nu har äntligen den nyrenoverade SAS Gold Lounge öppnat i Oslo - har någon hunnit recensera den ännu?

Avsevärt mycket bättre än tidigare och med mina mått mätt en bra buffée. Varmkorv serveras som vanligt på eftermiddagen och personalen är på hugget med påfyllning av allt. Flera olika viner att välja mellan samt allt annat som bör finnas - dessutom gott om plats!
 

Agö

Medlem
Nu har äntligen den nyrenoverade SAS Gold Lounge öppnat i Oslo - har någon hunnit recensera den ännu?

Avsevärt mycket bättre än tidigare och med mina mått mätt en bra buffée. Varmkorv serveras som vanligt på eftermiddagen och personalen är på hugget med påfyllning av allt. Flera olika viner att välja mellan samt allt annat som bör finnas - dessutom gott om plats!
Starta gärna en ny tråd och glöm inte bilderna
 
Nu har äntligen den nyrenoverade SAS Gold Lounge öppnat i Oslo - har någon hunnit recensera den ännu?

Avsevärt mycket bättre än tidigare och med mina mått mätt en bra buffée. Varmkorv serveras som vanligt på eftermiddagen och personalen är på hugget med påfyllning av allt. Flera olika viner att välja mellan samt allt annat som bör finnas - dessutom gott om plats!
Kan du ikke byde på lidt billeder af maden!
 

CharlieK

Medlem
Var i Oslo häromdagen, tyvärr inga bilder men var en avsevärd förbättring av maten jämfört med ARN&CPH ;
* Två sorters chips med dip (grill samt nachos)
* Pastasallad med chorizo
* Potatissallad med kyckling och curry
* Flera olika sorters grönsaker/sallad, samt även småsaker som oliver, cornichons m.m.
* Tre olika efterrätter; 1: våfflor med sylt 2: ostbricka 3: flera olika sorters uppskurna frukter som Jordgubbar, Kiwi m.m.

Ingen ny dryck vad jag såg, samt att Wifi:t knappt fungerade i nya guld-delen trots att vi totalt var ca 6-7 pers i hela loungen.

Första gången jag blev riktigt "nöjd" över maten i en SAS-lounge, både gott och mättande. Bara hoppas på att det fortsätter på den inslagna vägen och att det inte bara är för att den är nyöppnad.
 

Stefan62

Medlem
Loungen öppnade i tisdags och personalen är mycket nöjd!

WiFi funger nu utmärkt!

Bravo och all heder åt SAS!
 

Agö

Medlem
Är det kontroll till Gulddelen i den nyöppnade loungen eller är det svängdörrar som vanligt?
 

Jonas C

Medlem
Det är säkert en del i det hela, men SAS policy om att släppa in hela familjer hjälper inte heller till när de dyker upp med 4 barn och 4 vuxna och får komma in.
Tror nog att SAS är lite för generösa med att ge EBS möjlighet att gästa in familjen. De går ju dessutom miste om eventuella intäktsmöjligheter, då många förmodligen kan tänkas betala för att få in familjen.
 
Toppen