Senaste nytt

Eurobonus Silver blir nästan guld under jul och nyår

jth

Medlem
Nä fy vad orättvist mot oss som gjort Prag-runs och verkligen kämpat för att få våra guldkort! :rolleyes:

OnT: det är en bra gest, jag hade varit silver runt nyår själv om jag inte gjort pragruns och ska åka till USA. Jag hade definitivt uppskattat detta. Och de får ju "bara" vara i businessloungen ändå så det stör inte oss med Guld så mycket :9
 
Last edited:

xvikmic

Medlem
Riktigt bra! Är silvermedlem och ska till Sverige under julen.
Kommer då försöka hinna med en frukost i köpenhamn loungen och en tidig lunch på Arlanda.

I januari åker jag med SAS plus till Madrid för 2272kr t/r och kommer då uppnå Aegean Gold. SAS är bäst!
 

FredrikH

Medlem
Man undrar ju lite vad för enorma 'benefits' SAS kommer kunna erbjuda den nya nivån "EBD" i och med att Guldkorten "getts bort" med diverse kampanjer och man sedan även ger EBS extra fördelar (Visserligen bara under en kort period). Jag säger inte att jag har något emot detta dock, jag hade uppskattat det när jag var silvermedlem :)
 

NotRyan

Medlem
SAS är som vilken langare som helst.... Första fixen är gratis, sedan när folk är fast - då börjar det kosta. Samma med dom där "Fasttrack to Gold" - poängen. Tror någon att jag kommer att tillåta mig själv att bli en simpel EBG när jag fått smaka på EBD om dom laddar nivån med åtråvärda perks? :D

Mvh
/NotRyan
 

Johan_G

Medlem
Trevligt av SAS att bjussa på lite godsaker under lågsäsongen. Ganska mycket i den där listan (business check in, extra baggage etc.) är ju sådant som man redan får som EBS men det som slog mig är, hur är det med Fast Track i Zürich och business check in i Moskva + extra bagage på Aeroflot, är det ordinarie silverförmåner?
 

fcx

Medlem
Jaa, businessloungerna kommer ju att gapa tomma under jul/nyår (eller rättare sagt, ännu mer tomma). Är det inte dags att sluta med dubbla lounger?

OnT: Helt rätt beslut SAS.
 

Agö

Medlem
Jaa, businessloungerna kommer ju att gapa tomma under jul/nyår (eller rättare sagt, ännu mer tomma). Är det inte dags att sluta med dubbla lounger?

OnT: Helt rätt beslut SAS.

Å andra sidan brukar man ju passa på att fräscha upp loungerna under den perioden så det brukar ju vara någon som är stängd.
 
Toppen