Senaste nytt

Eurobonus Radissonutmaning

tomle

Medlem
Jag kan tycka att det är bättre värde att kreditera Club Carlson i vilket fall...

Mvh
/NotRyan, CCG

Funderade på att signa upp på detta, 7 nätter fixar man ju snabbt. Och eftersom jag inte har hittat någon bra kampanj på CC just nu så kanske det blir poäng till EB nästa stays. Får runt 20000 CC-poäng för tre nätter i Oslo så jag skulle "missa" ca 50000 CC-poäng för att få 24000 EB-poäng.
 

Xavi11

Medlem
Läste precis att man måste boka via hemsidan. Hur tänkte SAS där? Vet att många har det upplägget som vi har på mitt jobb, hotellbokningar måste göras genom egen e-resebyrå. Så jag tror SAS missar fler än mina 5 hotell övernattningar på det här upplägget..... Och jag missar 12000 sköna Eurobonus poäng.
 

rob74

Medlem
Fick också precis samma erbjudande.
Har krediterat alla mina hittillsvarande 21 stays i år till CC.
Det blir att lägga in resterande nätter även de till CC, för då kommer jag uppnå CCC-status i december!
Synd att man inte kan dubbeldippa som hos Hilton...
 

erc

Medlem
Efter inloggning på radissonblu.se befinner man sig på radissonblu.com. Vilket alltså betyder ett brott mot villkoren redan vid inloggning...

Vidare finner jag det svårt att avgöra huvuvida en 2-4-1-vistelse räknas som två nätter, en natt eller möjligen helt okvalificerad vistelse.
 

011430121

Medlem
Tror att CC kommer snart att följa First Hotel och Elit att ge både egna poäng och EB poäng Har igen grund för detta men av konkurrans skäl så borde man följa efter
 

Flood

Medlem
Det verkar ju vara någon slags kampanj på sas.se för Riverside i Göteborg. 15 % rabatt och dubbla poäng förbättrar kalkylen en del:

EuroBonus partners - Radisson Blu Hotels & Resorts - SAS

Dock verkar något vara lite trasigt, är jag inloggad på sas.se och klickar på länken blir det en massa felmeddelanden om osäkra certifikat och till slut landar man på någon oracle inloggningssida...
 

erc

Medlem
Undrar om någon fick några bonuspoäng?

Jag bodde mina tre nätter - men nope. Inga nätter registrerade... Suck.
 
Toppen