Senaste nytt

Eurobonus poängberäkning för en nybörjare

Olle A

Medlem
Oj ! Ska genast kolla in Aegean Airlines. Har man samma förmåner beträffande lounge och uppgradering som EBG?

En fråga till förresten. Hur får man poängen från Turkish Airlines ? Det finns ingen ruta för EBB-nummer att fylla i när man bokar på internet.
 

Palazzi

Medlem
Oj ! Ska genast kolla in Aegean Airlines. Har man samma förmåner beträffande lounge och uppgradering som EBG?

En fråga till förresten. Hur får man poängen från Turkish Airlines ? Det finns ingen ruta för EBB-nummer att fylla i när man bokar på internet.

Samma fördelar som hos EB i dessa avseenden. Givetvis är det dock en fördel med status hos de bolag man ska flyga med vid uppgradering.
 
Last edited:

Olle A

Medlem
Bör jag alltså skaffa Miles & Smiles eller kanske Miles & More också om jag tänker utnyttja TK:s prisvärda Comfort Class ?

Aegean Airlines Miles&Bonus så kräver bara 20000 poäng till guldkort. Det uppnår du galant med TK: Comfort Class (med 100%) Guldkortet är oxå i kraft länge, 3 - 3,5 år beroende på när du tjänat in det![/QUOTE]

Kan jag alltså skaffa Aegean Airlines Miles & Bonus utan att över huvud taget flyga med dem ?
 
Funderar också på Aegean bara för att det är så löjligt lätt att bli gold.

men, Greklands ekonomi är ju som bekant "skit" på ren Svenska.
Om bolaget skulle kursa? Tror ni något bolag vågar gå in och statusmatcha? De lär ju få en drös med guldmedlemmar tänker jag då.

Vad tror ni?
 
Last edited:

Olle A

Medlem
Cool, som min dotter skulle säga !

Tack för alla snabba och kloka svar ! Nu blir det nog Aegean-konto och sen några poäng till på EBB så det räcker till en anständig uppgradering. :)
 

Palazzi

Medlem
Cool, som min dotter skulle säga !

Tack för alla snabba och kloka svar ! Nu blir det nog Aegean-konto och sen några poäng till på EBB så det räcker till en anständig uppgradering. :)

Du blir säkert nöjd! :) 19.000miles som gäller också... Du får 1.000 när du registrerar dig.
 
Toppen