Senaste nytt

Eurobonus-poäng via Skandia

palmen

Moderator
Eller så ser man till att att få även VISA kortet gratis och spara hela 240kr per år. :) Det gjorde jag och det var inga som helst problem.

Jag har försökt med det och pratat med fler personer på deras support, men det var inget som ens gick att diskutera med dom. Får nog bli att ringa dom igen och se om de kan ta bort månadsavgiften.
 

PYRZ

Medlem
Jag har försökt med det och pratat med fler personer på deras support, men det var inget som ens gick att diskutera med dom. Får nog bli att ringa dom igen och se om de kan ta bort månadsavgiften.

Det tycker jag att du ska göra. Jag och fru PYRZ fick avgiften bortaget i samband med att jag även flyttade mina företagsaffärer till Skandia.

Så, nu har man beställt ett kreditkort från SkandiaBanken. Bye bye SAS MC :)
 

palmen

Moderator
SAS MC är ju gratis som EBG så jag behåller nog det också, är det enda MC jag har så kan vara bra som "backup".
 

miramax

Medlem
Kul nyheter för er som redan har Skandia som bank. Känns lite omständigt att byta bara för detta.
 

palmen

Moderator
Kul nyheter för er som redan har Skandia som bank. Känns lite omständigt att byta bara för detta.

Det går väl bra att bara skapa upp ett konto och skaffa vardagspaketet så borde man få 3000p?
Sen om du kommer använda skandiabanken framöver eller inte är väl upp till var och en :). Har inte läst igenom alla villkor och regler så är inte helt 100 på att det fungerar.
 

Holloman

Medlem
Effektiv dag! La upp frun och barnen på familjekonto, i posten låg SAS MC och nu i kväll anslöt jag mig och frun till det här. Låt poängen börja rulla in.
 
3.000 + månadens poängen för användning av kortet inne på kontot nu, det gick snabbt
Är kund sen tidigare så behövde inte göra mer än att anmäla mig
 
Last edited:

palmen

Moderator
Jag har fått in 3010 poäng, ingen aning om vad 10 poäng kommer ifrån. Använder inte deras kort till annat än att ta ut pengar i utlandet.
 
Toppen