Senaste nytt

Eurobonus poäng på inställd SAS flight

EBGGOT

Medlem
Jag gissar att du har försökt med vanlig efterregistrering av poäng via formuläret på hemsidan eller ebretro?

För att få poäng för ursprunglig bokning vid inställt/ombokat flyg måste man kontakta vanliga kundtjänst.


Via telefon då? Jag blev hänvisad av EBD emailen till ebretro.
 

EBGGOT

Medlem
Skicka in det med det vanliga kontaktformuläret på hemsidan för kundtjänst. Jag upplever att EBD-mailen inte löser några problem numera.

Nu har jag varit kontakt med följande:
  • EBD mail
  • EBretro
  • Över telefon
  • Feedback på hemsidan.
Ingen känner till denna denna regel att man skall få poäng enligt original bokning, Ingen kan hjälpa mig ...

Trött är bara förnamnet ....
 

palmen

Moderator
Nu har jag varit kontakt med följande:
  • EBD mail
  • EBretro
  • Över telefon
  • Feedback på hemsidan.
Ingen känner till denna denna regel att man skall få poäng enligt original bokning, Ingen kan hjälpa mig ...

Trött är bara förnamnet ....
Finns detta angivet någon stans att man ska få poäng enligt ursprunglig routing, så man har något att luta sig emot.
Det har ju varit så tidigare och jag har fått poäng enligt ursprunglig routing när de har varit tvungna att flyga mig en annan väg.
 

EBGGOT

Medlem
Finns detta angivet någon stans att man ska få poäng enligt ursprunglig routing, så man har något att luta sig emot.
Det har ju varit så tidigare och jag har fått poäng enligt ursprunglig routing när de har varit tvungna att flyga mig en annan väg.

Fick precis följande mail:
***Vær oppmerksom på at denne e-posten ikke kan besvares*** Hej!
Här kommer informationen du vill ha ifrån SAS.
Det är endast möjligt att samla poäng på genomförda resor, inställda och avbokade flyg kvalifcerar alltså inte för poängupptjäning.


Nya regler?
 

agehall

Medlem
Nej, det där är grundregeln. Men det vi talar om just nu är ju när man blir ofrivilligt ombokad till andra flighter och vill ha ORC.
 
Toppen