Senaste nytt

Eurobonus-poäng när du reser med MTR Express

Filip

Medlem
Poängen kom även för mig. Antar dock att det var 8 v. sedan du reste och därmed mer ett sammanträffande att dina poäng inte kom för sent.

Saknar dock mina kampanjpoäng...
 

Filip

Medlem
Poäng för samtliga resor sedan september har trillat in. Men MTR hade en kampanj där man fick extra poäng om man reste mellan sept-nov. Jag har +10 resor inom perioden vilket skulle ge max antal kampanjpoäng. Tror det är 8000 p.

Hittills 0p.
 

hg1980

Medlem
När man skall ange sitt Eurobonus-nummer i profilen på MTR. Så vill de att det skall stå EBB12345678, jag är silver så jag provade EBS12345678, men vad händer när jag blir guld? Kommer det sluta fungera då? Tänker att man kanske skall ange det som EB12345678 (som man gör på Hilton för double dip).

Hur har ni andra gjort?
 

Filip

Medlem
När man skall ange sitt Eurobonus-nummer i profilen på MTR. Så vill de att det skall stå EBB12345678, jag är silver så jag provade EBS12345678, men vad händer när jag blir guld? Kommer det sluta fungera då? Tänker att man kanske skall ange det som EB12345678 (som man gör på Hilton för double dip).

Hur har ni andra gjort?

Det spelar ingen roll vilken status du skriver in, du kommer få poäng oavsett. Jag har EBG i profilen men är EBD och poäng tickar in ändå.
 

Filip

Medlem
Fortfarande har MTR inte betalat ut kampanjpoängen för perioden sept-nov. Märkligt att det skall ta sådan tid.

Någon som fått sina poäng?
 
Toppen