Senaste nytt

Eurobonus-poäng när du reser med MTR Express

Kitty

Medlem
Jag har inte sett röken av några MTR poäng på mitt SAS poängsaldo fast jag har bokat (och avrest) en del tågresor nu och haft Eurobonusnumret i min MTR profil. Hur lång tid brukar det ta? Någon annan som haft samma issue? (Dubbelkollat samma För & Efternamn på profilerna, men olika mailadresser om det nu kan ha ngn betydelse)
 

Flood

Medlem
Jag har inte sett röken av några MTR poäng på mitt SAS poängsaldo fast jag har bokat (och avrest) en del tågresor nu och haft Eurobonusnumret i min MTR profil. Hur lång tid brukar det ta? Någon annan som haft samma issue? (Dubbelkollat samma För & Efternamn på profilerna, men olika mailadresser om det nu kan ha ngn betydelse)

Tog cirka fyra veckor för mig. har bara åkt en gång.
 

Filip

Medlem
Jag har inte sett röken av några MTR poäng på mitt SAS poängsaldo fast jag har bokat (och avrest) en del tågresor nu och haft Eurobonusnumret i min MTR profil. Hur lång tid brukar det ta? Någon annan som haft samma issue? (Dubbelkollat samma För & Efternamn på profilerna, men olika mailadresser om det nu kan ha ngn betydelse)

I reklamutskick har de sagt 3-6 veckor vilket stämt fram till mitten av september för min egen del, närmare 6 v. än 3 v.

Från den 21 sept tills nu (15-tal resor totalt) har jag inte fått några poäng alls. Jag kontaktade supporten i förra veckan, då påstod det att överföringen sker var åttonde vecka. Mao håll dig till tåls ett tag till.
 

Filip

Medlem
Ok, håller på att "bråka" lite med kundtjänst, + 10 resor varav två där >8 v. passerat. Tror anledningen är att de kört en kampanj med extra poäng sept-nov.
 

Filip

Medlem
Efter att ha påpekat att något är fel sedan i slutet av oktober så får jag nu äntligen bekräftat att så är fallet. Kundtjänst menade att jag var fel ute och skulle ha mer tålamod....

De jobbar på problemet. Saknar för närvarande 13000 poäng från MTR.
 
Toppen