Senaste nytt

Eurobonus-poäng hos diverse E-tailers

Dr. Miles

Expert
Om man använder extention(add on) som typ Ghostery, kommer köpet inte registreras på SAS Webshopping, då dessa extention(add on) förhindrar att skicka affiliate info till handlarnas webbsidor(LensWay, InkClub mm).
 

karho

Medlem
Någon som testat detta med ett större antal köp efter varandra, och vet om det finns någon slags spärr hos antingen lensway eller i SAS Eurobonus shopping systemet?

Har läst det lilla finstilta jag hittar på Eurobonus shoppingsidan, men ser då inget om max antal köp eller så hos Lensway. Det enda läskiga i finstila som jag hittat är:
SAS EuroBonus kan omedelbart avsluta ditt medlemskap om vi anser att du har agerat på ett sätt som skadar programmet eller någon distributör. Sådana åtgärder kan bestå av, men är inte begränsade till:

- illegala eller bedrägliga aktiviteter
[...]


Men att köpa flera gånger enligt gällande villkor kan väl knappast räknas som bedrägeri?

Kan gott tänka mig att agera försökskanin, men tänkte kolla om någon annan testat samma sak först. Lagom kul att bli sittande med 50 flaskor linsvätska (som jag inte ens behöver) utan att få poängen :)

Tacksam för svar.
 

Mikael

Medlem
Jag har svårt att se att det skulle vara mot reglerna att göra många köp. Vad som kan hända är dock att handlaren (Lensway) kommer att ändra villkoren om det blir för många småköp. Tex så ändrade Inkclub så att varje köp måste vara minst 100kr.
 
Anledningen till att jag beställer i flera omgångar hos olika handlare är simpel: jag vill ha leveranses som skrymmande brev så den kommer i postlådan då jag är på "semesterresa" och ingen kan hämta paketet hos postombud.
Annars har jag 2 stora lyskronor med 8 lampor var som jag håller byta till LED.
 

magost

Medlem
Med jämna mellanrum dyker det upp lite bättre poängdeals på webshopping.flysas.com
Bumpar denna tråd med de just nu aktuella deals som kan ge lite mer poäng än vanligt.
Kanske någon som har fler tips.

1. Gammal goding: dammsugarpåsar.nu 225 p/köp, minsta köp: microfibertrasa a 48kr inkl frakt (faktura) ==> 0.21kr/poäng (testat OK)

2. Dubbla poäng på shopping4net.se till 31-AUG. 80p/100kr + Diners poäng. - Bunkra tex Ipren och annat bra att ha! :cool:
, ok varuvärde om man ändå ska ha prylarna.
 
Toppen