Senaste nytt

Eurobonus: Miami med 20 procents poängrabatt

Filip

Medlem
Okej, då stämmer alltså inte informationen som SAS Mastercard har på sin hemsida? "Med Fly Premium reser du i SAS Plus eller SAS Business och har tillgång till Fast Track og SAS lounger i samband med din bonusresa - men betalar bara för SAS Go."

Jo, det är precis vad du gör, du betalar för go, därmed blir priset 60 000 p. Sedan finns det kampanjer som både går och inte går att applicera med fly premium. Det här är en kampanj som inte fungerar tillsammans med FP.
 

Gus

Medlem
Jo, det är precis vad du gör, du betalar för go, därmed blir priset 60 000 p. Sedan finns det kampanjer som både går och inte går att applicera med fly premium. Det här är en kampanj som inte fungerar tillsammans med FP.
Jag kan inte hitta något i villkoren som säger att det inte gäller under kampanjer. Alltså går jag på originaltexten där det står att du ska betala för SAS Go. Och i mars kostar SAS Go 48 000 till Miami, eller hur?
 

Filip

Medlem
Jag kan inte hitta något i villkoren som säger att det inte gäller under kampanjer. Alltså går jag på originaltexten där det står att du ska betala för SAS Go. Och i mars kostar SAS Go 48 000 till Miami, eller hur?

Jag förstår din tolkning och håller med om att det är ett sakfel. Däremot hade jag accepterat faktumet att du väljer C-klass och därmed appliceras inte rabattkampanjen.
 

Homer

Medlem
Står i kampanjens villkor:
  • Kan inte kombineras med andra rabatter/erbjudanden för bonusresor.

Jo det gör det visst...

Tolkningen ska nog snarare vara att kampanjen gäller inte Business...

Däremot går det ju att kombinera kampanjens Plusrabatt med Fly Premium.
(vilket Mr.Dollar och Samosaguas redan påpekat) och kostnaden blir då 48k t/r i Plus mot normalt 60k
(De som inte har Fly Premium betalar nu 64k mot normalt 80k)



Miami.jpg
 
Toppen