EuroBonus MasterCard utan årsavgift, så länge du har båda korten (har redan EB Diners)

Diskussion i 'Kreditkort' startad av JohanW, 16 April 2015.

1. JohanW

JohanW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick detta i mailen:
    Komplettera ditt SAS EuroBonus Diners Club med ett SAS EuroBonus MasterCard och få poäng på allt – överallt.

Med SAS EuroBonus MasterCard får du världens mest accepterade kort – utan årsavgift, så länge du har båda korten (värde 395 kr/år).

Borde då betyda att jag betalar bara Diners avgiften år 2 så har jag båda korten för 525:-/år?

2. Aurora

Aurora Medlem

jeg trodde det, men har blitt trukket årsavgift på eb mc selv om jeg har diners. skal ta en tlf til eb mc / diners så snart jeg er hjemme igjen :)

3. JohanW

JohanW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men detta gäller väl inte generellt? Utan kanske endast om man ett "erbjudande"?

4. Aurora

Aurora Medlem

Signet opp til diners når de hadde det erbjudandet + fin innmeldingsbonus, ellers hadde jeg jo ikke visst om fenomenet :p

5. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo det gäller generellt. Betalar du 525 kr/år får du båda korten, åtminstone efter att du säger till SEB som är utgivare av både Sas MC och Diners Club.

6. Aurora

Aurora Medlem

hvordan "säger man till" SEB? :p

Silferlood gillar detta.
  7. Aurora

Aurora Medlem

Disregard, jeg sendte et meddelande internt fra saseurobonusmastercard.se - och på under 24 timer krediterte de de 395kr til meg, samt la inn notis om mitt diners-medlemskap slik at det ikke kom til å skje igjen. Well done SAS EuroBonus MC! :)

8. MMMC

MMMC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    kan detta även gälla om man nyligen sagt upp sitt SAS EuroBonus MC?

HCW gillar detta.
  9. HCW

HCW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det gäller såvitt jag vet alltid. Däremot får du kanske inte en ny sign-on för Eurobonus MC.

10. MMMC

MMMC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Toppen, då blir det en ny ansökan ikväll!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!