Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

fly4fun

Medlem
Så blir det när man inte kommer på pendlarmötena... På senaste Landvettermötet var det upp att SAS tyckte att det var ett problem med för låg tillgång på awardsäten. De hävdade att de flesta awardsäten bokas upp, men sedan avbokas och då tar revenueteamet hand om dem istället.
En annan lösning på problemet är att släppa fler awardsäten... Om majoriteten inte används så borde det inte vara ett problem för SAS?
 

fcx

Medlem

Alster

Medlem
En intervju med SAS "golden-boy" Eivind finns att läsa. Tyvärr bara på danska.

Interview: SAS-chefen fortæller om nye tiltag hos EuroBonus og ny teknologi - FinalCall.travel Danmark

Inga direkta nyheter avseende familjekonto och lifetime-status, men tidplanen är nu "när vi närmar oss jul".

"SAS Dreams", där en champagneprovning i Champagne var det senaste inslaget, har mottagits såpass positivt att konceptet nu ska rullas ut bredare.

Eivind bekräftar att det är förseningar på IT-sidan som gör att EuroBonus 3.0 ännu inte är lanserat. Otippat...
 

011430121

Medlem
En intervju med SAS "golden-boy" Eivind finns att läsa. Tyvärr bara på danska.

Interview: SAS-chefen fortæller om nye tiltag hos EuroBonus og ny teknologi - FinalCall.travel Danmark

Inga direkta nyheter avseende familjekonto och lifetime-status, men tidplanen är nu "när vi närmar oss jul".

"SAS Dreams", där en champagneprovning i Champagne var det senaste inslaget, har mottagits såpass positivt att konceptet nu ska rullas ut bredare.
Tack @fcx för länken, måste säga att Eivind är väldigt duktig att sälja SAS i massmedia till och med jag tror på honom, fast han har sagt samma sak tidigare och då skulle det ha redan nu landserats, han håller oss glada och får se om man likt jultomten kommer med presenter till EB medlemmarna till jul. Om jag själv skulle önska mig så är detta med att kunna "frysa" poängen, samt multicity möjlighet vid bokningen.
 
Fasen, jag som har bokning till Miami i början av december, känns inte som att något familjekonto kommer vara uppe och snurra igen tills dess.
 
Toppen