Senaste nytt

"EuroBonus Lifetime Gold Card" - ändrade krav efter sommaren?

Status
Stängd för vidare inlägg.
2 t o r i C till t ex Chicago per år räcker för att behålla guld.

Precis eller varför inte 300 % intjäning på Lufthansa First. Tror att vår gode vän @SAS_CPH_Lounge har en något skev bild av befintliga krav för att bli eller behålla SAS EBG.
Nä. Snarare ett bevis på att man borde slappna av lite i den upptagna värld där allt handlar om poäng för att kunna se ironin i inläggen när de kommer :)
 

Agö

Medlem
Därav mitt svar (skrivet i 1a person) :)
Nu ska det i vart fall bli intressant att se om hon kan flyga så "mycket" så att hon blir den yngsta EBG For Life någonsin. Den gode Björnström hann ju före med att göra sin dotter till den yngsta EBG någonsin, direkt från BB. Vi får hetsa vidare i den upptagna värld där allt handlar om poäng helt enkelt.
 

Homer

Medlem
Nu ska det i vart fall bli intressant att se om hon kan flyga så "mycket" så att hon blir den yngsta EBG For Life någonsin. Den gode Björnström hann ju före med att göra sin dotter till den yngsta EBG någonsin, direkt från BB. Vi får hetsa vidare i den upptagna värld där allt handlar om poäng helt enkelt.

Vad gör man med ett guldkort när man är 12? förutom att lägga ut en selfie på Rich Kids Of Instagram™ (@richkidsofinstagram) • Foton och filmklipp på Instagram ;)
 

Kris

Medlem
Vad gör man med ett guldkort när man är 12? förutom att lägga ut en selfie på Rich Kids Of Instagram™ (@richkidsofinstagram) • Foton och filmklipp på Instagram ;)
- kortet är högst troligt hårdvaluta på skolgården
- Tar bästisen med genom fasttrack på klassresan till Bornholm i 6an
- Pimplar rödvin på pump från loungen innan take off på ovan nämnda klassresa (ingen Id-kontroll vid pumpen, bara vid tåget... Lol)
- Mobbar fröken på klassresan för att hen inte har guldkort
-....etc

Go for it! Har gått i samma tankar själv. Min dotter inleder första månaden post-infant med en Plus longhaul för att komma väl igång.
 

Rebel

Medlem
Vad gör man med ett guldkort när man är 12? förutom att lägga ut en selfie på Rich Kids Of Instagram™ (@richkidsofinstagram) • Foton och filmklipp på Instagram ;)

Innan vi har läst sas finstillta text så vet vi inte riktigt hur det blir.
Men om snitt åldern i Sverige är 70 år ( bara ett exempel)
Så har dotten guld i 58 år. Utan att behöva tänka eller planera ngt.
Ganska gött måste jag säga.
Sen om SAS finns kvar är en annan sak....
 

jumbooze

Medlem
Innan vi har läst sas finstillta text så vet vi inte riktigt hur det blir.
Men om snitt åldern i Sverige är 70 år ( bara ett exempel)
Så har dotten guld i 58 år. Utan att behöva tänka eller planera ngt.
Ganska gött måste jag säga.
Sen om SAS finns kvar är en annan sak....
Nu blev det kanske inte så bra ;)
Bättre att hen blir smart mileshunter istället för oplanerande och otänkande
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen