Eurobonus - Just nu 40% rabatt! Erbjudandet gäller 1 - 22 juni

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av bL0m, 19 Juni 2012.

1. bL0m

bL0m Medlem

Hej,

Jag brukar få blandade kommentarer men det är alltid lika roligt varje gång jag informerar om att ni nu kan köpa eurobonus poäng med 40 % rabatt! Erbjudandet gäller 1 - 22 juni. :)

Last edited: 19 Juni 2012
  2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förslag på hur man bäst nyttjar detta. Med SAS award charts så har jag svårt att riktigt se lönsamheten i det hela.

3. bL0m

bL0m Medlem

Du har helt rätt, dock kan det vara aktuellt för de som behöver komplettera med lite poäng för en uppgradering.

4. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gör inte som jag, som tänkte lite fel... tänkte att euro och krona var samma. Så jag köpte 30 000 poäng, 600 euro är ju superbilligt ju typ strax under 600 kr, tänkte jag. Enda tills jag tryckte på ok knappen och betalningen gått igenom... Kom snabbt in i klimakteriet med svettvallningar och hjärtklappning. Fick sen glatt, en något högre Amexräkning, än vad som var tänkt. :)

2 personer gillar detta.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    hehe, tur du tog det på ett AmEx iaf, så du fick lite extra bonus den vägen.

1 person likes this.
  6. ALU

ALU Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man vänder på frågan... Jag har 4 000 poäng som snart går ut (jag skäms...) Hur nyttjar jag dessa bäst?

7. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo man får vara glad för det lilla... dock har jag ju inte AmEx Eurobonus, utan bara ett simpelt Amex Blue.. men deras membership poäng brukar jag växla in till Eurobonus.

8. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns knappt något vettigt att göra med det. Du kan köpa 6k poäng och chansa på att få en Y+ uppgradering vid nästa flygtillfälle, men det är ju inget som är solklart att det går igenom.

9. tourist

tourist Medlem

Byt! :) I alla fall för ett första avgiftsfritt år.

10. tourist

tourist Medlem

Du råkar inte ha någon SAS long-haul på gång för uppgradering med poäng?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!