Senaste nytt

Eurobonus intjäning vid ombokat flyg?

Homer

Medlem
Kontakta SAS efter resan (guld supporten).


....det här svaret fick jag från guldsupporten på en sådan begäran

Tack för ditt mail.

Om du önskar begära poäng för den resa du bokat och betalat för behöver du skicka in den ursprungliga biljetten till
EBretro@sas.se tillsammans med ditt EuroBonus nummer, och en kort beskrivning på Engelska.


En bedömning kommer att göras och om orsakerna bakom förseningen faller inom SAS kontrol så kommer vi att registrera dina ursprungliga flighter med SAS.

 
Last edited:
....det här svaret fick jag från guldsupporten på en sådan begäran

Tack för ditt mail.

Om du önskar begära poäng för den resa du bokat och betalat för behöver du skicka in den ursprungliga biljetten till
EBretro@sas.se tillsammans med ditt EuroBonus nummer, och en kort beskrivning på Engelska.


En bedömning kommer att göras och om orsakerna bakom förseningen faller inom SAS kontrol så kommer vi att registrera dina ursprungliga flighter med SAS.

Tack, superbra! Dom har ju mörkat orsaken till allt strul hela helgen så kan ju inte vara nått annat än deras fel. Jag tror det var väldigt lite bokat och då ströp man helt enkelt
 

011430121

Medlem
Har fungerat nån gång t.o.m. med dubbel poängposting inom *A vid inställt flyg (flög SK p.g.a. inställt
SR-flyg och fick poäng på både EB och M&M).
Ursäkta, detta måste ha skötts manuellt, fans det datorer när SR flög, de har väl inte vart i luften de senaste 15 åren?
 
Toppen