Senaste nytt

Eurobonus erbjudande - Dubbla poäng i april

jth

Medlem
Den kan vara justerad, men så här såg det ut när dom startade med det sommaren 2013...

§Do not have a cobrand card

Den här "dumma" regeln fäller säkert 9 av 10 av oss på bc.se. De som har ett kreditkort anses antagligen som en tillräckligt säker kundgrupp ändå...
 

NotRyan

Medlem
Den här "dumma" regeln fäller säkert 9 av 10 av oss på bc.se. De som har ett kreditkort anses antagligen som en tillräckligt säker kundgrupp ändå...
Jo, där har du hela essensen i de här kampanjerna. De som ändå bokar SAS och krediterar EB behöver inga morötter för att boka det som ändå blir bokat...
 

famhanssons

Medlem
Den här "dumma" regeln fäller säkert 9 av 10 av oss på bc.se. De som har ett kreditkort anses antagligen som en tillräckligt säker kundgrupp ändå...

Nja nu stämmer inte det riktigt då jag både har AMEX Elit och MC Cobranded. Tror snarare att det är för att jag just gjort av med 280k poäng och knappt har något kvar.
 

Voyageur

Medlem
Nja nu stämmer inte det riktigt då jag både har AMEX Elit och MC Cobranded. Tror snarare att det är för att jag just gjort av med 280k poäng och knappt har något kvar.

Fast det vore ju också en snäv kampanj från SAS sida, "hoppsan vi ser att du hade över en kvarts miljon poäng nån vecka sen, men nu är det synd om dig resenär så här får du dubbla poäng". ;)

SAS borde nog omdirigera lite kampanjer till sina trogna och redan bokade kunder likväl!
 

famhanssons

Medlem
Fast det vore ju också en snäv kampanj från SAS sida, "hoppsan vi ser att du hade över en kvarts miljon poäng nån vecka sen, men nu är det synd om dig resenär så här får du dubbla poäng". ;)

SAS borde nog omdirigera lite kampanjer till sina trogna och redan bokade kunder likväl!

Håller absolut med om att SAS "riktade" kampanjer kan vara av lite väl märklig karaktär. Jag ville bara förtydliga den enda möjliga orsaken jag hade varför just jag fick den. Jag reser inte jättefrekvent men det blir nån eller några resor varannan månad med SAS.
 
Toppen