Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

ESSA

Medlem
Oh om jag bara vetat att min gamla trotjänare till tvättmaskin skulle ge upp så snart efter denna kampanj...

Någon som har tips om annat sätt att göra mitt nödvändiga inköp lite roligare?
Refunder?
SAS-poäng?

Innehar ICA Mastercard samt COOP MedMeraMer.
 

JensE

Medlem
Oh om jag bara vetat att min gamla trotjänare till tvättmaskin skulle ge upp så snart efter denna kampanj...

Någon som har tips om annat sätt att göra mitt nödvändiga inköp lite roligare?
Refunder?
SAS-poäng?

Innehar ICA Mastercard samt COOP MedMeraMer.
https://onlineshopping.flysas.com/se/kategori/hus-och-hem/
Byggmax lär väl ha tvättmaskiner säkert någon annan partner också på den där listan om du vill ha lite EB poäng.
 
För någon vecka sen kom ett SMS som sa att problemet var löst och poängen skulle komma inom de närmaste dagarna. Får väl se hur lång tid jag orkar vänta den här gången innan det är dags för ett nytt samtal.

Väntade ungefär 30 dagar efter smset innan jag återigen ringde Elgiganten. Denna gång hade de en intern emailadress hos Eurobonus dit de skickade all info (namn, EB-nummer, antal poäng etc). Tog en knapp vecka men nu har poängen trillat in, registrerade den 17 April.
 
Man undrar vad de (Egiganten och Eurobonus) har tänkt att en sådan här kampanj skall leda till? Hyfsat kraftfull lansering, bara för att kort därefter ta bort alla tecken på samarbetet? Eller är det jag som håller Eurobonus för högt som tror att de inte ställer upp på "köp en tvättmaskin - få en cykel"-marknadsföringen??
 
Man undrar vad de (Elgiganten och Eurobonus) har tänkt att en sådan här kampanj skall leda till? Hyfsat kraftfull lansering, bara för att kort därefter ta bort alla tecken på samarbetet? Eller är det jag som håller Eurobonus för högt som tror att de inte ställer upp på "köp en tvättmaskin - få en cykel"-marknadsföringen??
Du inser att kampanjen var tidsbegränsad till mars/april?

Såhär skrev El-giganten:
"I samarbete med SAS EuroBonus erbjuder Elgiganten nu SAS EuroBonus Extrapoäng på utvalda produker. Varje vecka i perioden 20 mars 2017 till 16 april 2017 erbjuder vi nya och spännande produkter som tar dig ett steg närmare drömresan."
 
Du inser att kampanjen var tidsbegränsad till mars/april?

Såhär skrev El-giganten:
"I samarbete med SAS EuroBonus erbjuder Elgiganten nu SAS EuroBonus Extrapoäng på utvalda produker. Varje vecka i perioden 20 mars 2017 till 16 april 2017 erbjuder vi nya och spännande produkter som tar dig ett steg närmare drömresan."

Tack, den texten missade jag och uppenbart flera av oss här på bc.se. Bra också att Elgiganten ändå (initialt hoppas jag) har meddelat ett stoppdatum för kampanjen, det är långt ifrån alla som gör det. Men totalt sett ändå rätt trist, att Eurobonus går in i korta samarbeten som detta.
 
Toppen