Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

KennethL

Medlem
Fick du in 200.000 eurobonus poäng för kalaset? Galet!
Ja det var ju det eller speldatorn, men tänkte att efter 3 år är förmodligen pc:n värdelös medan jag då istället har 37 licenser kvar... när jag sedan upptäckte att man var tvungen att köpa dem en och en och att efter tredje köpet krävde SAS Mastercard att jag loggade in med bankid för varje köp och sedan att betalsidan kraschade efter var 10:e köp började jag så smått ångra mig.
 

KennethL

Medlem
Och lyckats sälja vidare någon licens? :)
Tanken var att använda licenserna för Onedrive 1TB lagringsutrymme för mig och min fru (2x20 år) men när jag började mata in licenserna så tog det stopp redan efter 5 st, sedan är man tydligen tvungen att vänta ett år, kanske bättre att kränga dem då, får se hur det blir med det.
 

EBD_Hakan

Medlem
Väntar på 20.000 poäng från Elgiganten för köp den 14/4.. de borde väl komma in nu? Var det inte 30 dagar som gällde?
 

ldmnt

Medlem
Gjorde mitt köp av en officelicens 20mars. Enligt sas portalen har mina poäng inkommit den 21:a, svårt att tro att det var då poängen verkligen kom in dock.

Mars 21, 2017 ElgigantenESBOGATAN 12 16474 Kista
Extra Points
5 000 poäng
 

Meazza

Medlem
Gjorde mitt köp av en officelicens 20mars. Enligt sas portalen har mina poäng inkommit den 21:a, svårt att tro att det var då poängen verkligen kom in dock.

Mars 21, 2017 ElgigantenESBOGATAN 12 16474 Kista
Extra Points
5 000 poäng
Poäng blir i regel bakdaterade.
 
Toppen