EuroBonus - din senast avslutade intjänandeperiod

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Agö, 25 April 2012.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så är min brutna intjänandeperiod (110501-120430) snart över. Jag landar på 46 kvalificerade flygningar och 45 050 baspoäng (med ny status, EBG, som följd). Majoriteten av dessa resor var i economy extra och på sträckorna CPH-BRU, CPH-ARN, CPH-OSL och BRU-ARN och det lär inte förändras. Jag tillhör därmed sannolikt en av de som kommer "drabbas" av det nya systemet.

Som en benchmark vore det intressant att se hur många KF och BP ni hade under era senast avslutade intjänandeperioder och i vad mån ni kommer att tjäna/förlora på det nya systemet.

2. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ca 6,000 baspoäng och tre kvalificerande flygningar.

Nya systemet berör mig inte nämnvärt - antingen postar jag M&M eller EuroBonus - når guld oavsett.

3. cbroxe

cbroxe Medlem

84 585 baspoäng och 48 kvalificerande resor. Det nya systemet eller inte, spelar ingen roll. Kommer nog kvalificera mig ändå.

1 person likes this.
  4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Runt 12000 baspoäng och 40 kvalificerande flygningar vilket gjorde mig till EBG. Jag kommer nog inte att återkvalificera.

5. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ca 37 500 baspoang och 3 kvalificerande resor under perioden april 2011-mars 2012 (inga long haul med *A). Till den del jag flyger ekonomi kommer jag sannolikt styra om en del resande till SK pga nya intjaningen. Borde racka till EBG.

Last edited: 25 April 2012
  6. 775 baspoäng
    3 kvalificerande flygningar

Mayday!

9 personer gillar detta.
  7. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    min förra period 2010-11-01 - 2011-10-31 hade jag 48 kvalificerade flygningar och 51000 baspoäng tror jag det var.

Denna period har jag 31 kvalificerade flygningar och 31605 baspoäng. Vet inte om jag kommer att återkvalificera.

8. Mr Carter

Mr Carter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    22 kvalificerande flygningar och 136 000 baspoäng.

9. Flyga med Singapore Airlines i Business class mellan Barcelona-Singapore-Beijing t/r. Så löser du problemet. ;)

10. Homer

Homer Medlem

Frågan var
    Eurobonus - din senast avslutade intjänandeperiod

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!