Senaste nytt

EuroBonus Diamonderbjudande

ESSA

Medlem
Jag fick mitt mail i förmiddags. (Silver)
Kollade bl.a. Köpenhamn och när sajten var seg som sirap ringde jag för att kolla lediga flighter.
Då fanns mycket att välja på och jag ser i mina anteckningar nu att jag skrivit 7500 poäng ToR.
Nu när jag kollar står det 10000 poäng..?

Fasen, måste komma ihåg att ta print screen på sånt så jag kan kolla själv, även om det kanske inte gäller som argument senare...
Inte minst för min inre ro. ;-)

Har de ändrat antalet poäng under dagen?
Tänkte på att erbjudandet snart ska gälla alla och att nivåerna ändrats inför det?
 

Joshua

Medlem
Någon som kan komma på något kul förslag att göra under vecka 9? (1 vuxen plus två barn 5-7år)

Tänkte först Paris och eurodisney men i februari och 4-5 grader är nog inte det så kul.

Förslag mottages tacksamt
 

vicce

Medlem
Blev Shanghai istället för Chicago. Så kan det gå :)

Någon som har tips på boende, och sevärdheter i Shanghai? Kommer vara där 16-21 januari.
 

Totopez

Medlem
Någon som kan komma på något kul förslag att göra under vecka 9? (1 vuxen plus två barn 5-7år)

Tänkte först Paris och eurodisney men i februari och 4-5 grader är nog inte det så kul.

Förslag mottages tacksamt
Det funkar rätt bra med Disneyland under vintern. De allra flesta attraktionerna är inomhus, det är rätt lite folk och man hinner åka mycket på en dag. Dessutom är parkerna rätt vackra med vinterdekorationerna.
 

Vaniljvodka

Medlem
Bokade ARN-NCE i slutet av mars för två personer för 50.000 poäng (halva priset) och 772:- . PLUS dit, GO hem. Första gången jag utnyttjar ett kampanj-erbjudande gällande bonusresor. Kändes hyfsat värt nu när jag och sambon ändå inte kommer kunna flyga ihop till EBG.
Lagom lång resa för att kunna ta med hunden också.
 

rob74

Medlem
Lutar åt att jag bokar en mor+dotterresa i februari, dvs KRN-CDG för frugan med mor medans jag är i Australien. Blir ju som en 2-4-1 med 15k/pax och Go-priset ligger på ca 5.800 kr/pax nu på de aktuella datumen...
De trivs ju ändå inte där nere i Oceanienvärmen som jag gör.
 

flierman

Medlem
Bokade in en resa OSD-GOT för 7000 pts på rean men det roliga var det "fantastiska" erbjudandet jag fick på hotell "endast dig som just bokat flyg". Rabatten kan ju tyckas dålig i ena fallet och helt enkelt noll i andra :)

Avalon hotel Ursprungligt pris per natt 1468.75 Ditt pris 1480.49
Radisson Riverside Ursprungligt pris per natt 952.00 Ditt pris 952.00

Känns relativt värdelöst ;)
 

Attachments

  • fulpris.JPG
    fulpris.JPG
    53 KB · Visningar: 222
Toppen