Senaste nytt

EuroBonus Diamond-förmån - Quintessentially Lifestyle Concierge service

Charlie D

Medlem
Mailade Diamond conserige mailen som Quintessentially hänvisade till för EBD som valt denna förmån angående en bordsbokning i NYC...har inte hört ett pip tillbaka på över 24h...är det seriöst?
 

Charlie D

Medlem
Det har inte slutat.... Fick ett meddelande på Telsvar ett par dagar senare där de sa att det inte var möjligt att boka bord ännu...to be continued
 

Brinkmann

Medlem
Hur slutade det?

Skall till Berlin med dottern inom kort, och det är fullt på resturangen i TV-tornet. Tänkte känns Q på pulsen och kika om de kanske kan ordna. Förmodligen inte, men varför inte testa? :)


PS: Nån som kommer ihåg hur man kontaktar dem? Har anmält mig och fått adress men hittar inte,,,
 
Hur slutade det?

Skall till Berlin med dottern inom kort, och det är fullt på resturangen i TV-tornet. Tänkte känns Q på pulsen och kika om de kanske kan ordna. Förmodligen inte, men varför inte testa? :)


PS: Nån som kommer ihåg hur man kontaktar dem? Har anmält mig och fått adress men hittar inte,,,

Hur gick detta, funderar på att välja denna men om det inte ger något är det ju tveksamt värde?
 

Zodde

Medlem
Har tjänsten, provat den 2 gånger. FÖrsökte få tag i biljetter till Rolling Stones utsålda Oslo-concert i Maj.
Priset de kom upp med var dubbelt så högt som vad jag köpte de själv på via Viagogo...

2a gången var Limo service från Newark till Park Ave. Priset var dyrare än hotellets egen limo-service...

Men möjligt de kan vara" dörr-öppnare" vid fullbokade restauranger, det vet jag inget om.
 
Detta är vad jag misstänkt. Av någon anledning har jag hamnat på deras maillistor för resor och de erbjudanden jag får där är det inte många i Sverige som kan nappa på. De ligger oftast i klassen "Bjud ner dina 20-30 bästa vänner till ett hyrt hus i Alperna med fullservice, endast några hundratusen!"

Säljs nog inte jättemånga sådana paket till vår marknad..
 

Charlie D

Medlem
Hur slutade det?

Skall till Berlin med dottern inom kort, och det är fullt på resturangen i TV-tornet. Tänkte känns Q på pulsen och kika om de kanske kan ordna. Förmodligen inte, men varför inte testa? :)


PS: Nån som kommer ihåg hur man kontaktar dem? Har anmält mig och fått adress men hittar inte,,,


De lyckades tillslut, men hade i slutändan varit mkt enklare att göra det själv. Krävdes påminnelser och tjöt...
 

Charlie D

Medlem
Hur slutade det?

Skall till Berlin med dottern inom kort, och det är fullt på resturangen i TV-tornet. Tänkte känns Q på pulsen och kika om de kanske kan ordna. Förmodligen inte, men varför inte testa? :)


PS: Nån som kommer ihåg hur man kontaktar dem? Har anmält mig och fått adress men hittar inte,,,


De lyckades tillslut, men hade i slutändan varit mkt enklare att göra det själv. Krävdes påminnelser och tjöt...
 
Toppen