Hej på er. Jag tror SAS har någon typ av förenklat specialupplägg med Quintessentially denna gång eftersom man använder en speciall Pandion-mail för att kontakta dem och inte den vanliga askQ-mailen. Sist SAS erbjöd Quintessentially till pandion blev man vanlig Quintessentially-medlem.
Det som kan vara användbart är om man behöver boka bord på en restaurang exempelvis. har vid något tillfälle skickat ett snabbt mess innan jag gått ombord och när man landar ligger en bokning i mailen. De svarar alltid snabbt och de verkar ha lokala representanter i en hel massa städer. Vid några tillfällen har jag frågat om gästlista på klubbar och de har fixat det i bland annat Riga och London.
En rätt skön tjänst att ha, speciellt om man inte bor på ett hotell som har en bra concierge eller att du inte ännu checkat in på ditt hotell.
I Stockholm har jag fått hjälp med konsertbiljett till en utsåld konsert en gång (fick betala för biljetten alltså).
Ska se om jag kommer på lite fler exempel, annars bara att fråga på! Lätt värt mer än de där plastiga Marshalllurarna eller biobiljetter.