Eurobonus+Club Carlson på radisson blu?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av miramax, 11 Januari 2012.

1. miramax

miramax Medlem

Hej,

Kan man få poäng för båda programmen eller är det som på Scandic att man måste välja om man vill ha EBP eller deras egna?

2. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  3. miramax

miramax Medlem

Tackar!

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    du kan inte få poäng för båda. Det som jag har märkt är att det löner sig att först ta poängen till Club Carlson och sen överföra själv till SAS EuroBonus. Du får nyttan t.ex. att tjäna 1000 extra Carlson poäng att göra bokningen på nätet.

5. miramax

miramax Medlem

Aha! Bra tips! Har du nån känsla för ungefär hur mycket det skiljer sig? Är inte medlem i club carlson så som det skiljer lite kanske det är enklare att bara ha ett program.

6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag senast överförde 12250 Carlson poäng till EuroBonus fick jag 1750 EuroBonus poäng och räknade att vann 650 poäng pga hade 1 Radisson och 2 Park Inn övernattningar. Radisson ger annars 500 EuroBonus poäng och Park Inn 300 EuroBonus poäng.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!