EuroBonus - All aktivitet som rör resor borta?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jimZon, 15 Augusti 2016.

  1. jimZon

    jimZon Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Loggade in idag på "Mina sidor" på SAS hemsida och såg att all flyghistorik var borta. Dock så fanns det kvar aktivitet om uppgraderingar och överföring av poäng.

    Detta var både i appen och på hemsidan. Någon mer som upplever detta?

    [​IMG]
     
  2. Jakob Österberg

    Jakob Österberg Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Det händer ibland. Maila Eurobonussupporten och be dem göra en refresh på ditt konto
     
    rob74 och jimZon gillar detta.
  3. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Jodå! Har varit med om det ett flertal gånger. Sedan kan man ju undra varför... Men en refresh fixar det, som sagt.
     
    Jakob Österberg gillar detta.
  4. jimZon

    jimZon Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    En refresh fungerade! Nu är ordningen återställd!
     
    Jakob Österberg och rob74 gillar detta.
  5. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Detta händer ganska ofta för många. Själv har jag aldrig råkat ut för det, men frågan kommer upp ganska "ofta" här.
     
  6. Impendill

    Impendill Medlem

    All min aktivitet är borta.
    Mailar jag bara guldsupporten?
     
  7. jimZon

    jimZon Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag ringde och killen på EuroBonus-avdelningen gjorde en refresh på kontot och vips så var allt tillbaka!
     
  8. Jakob Österberg

    Jakob Österberg Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är lättast.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×