Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

HON-II

Medlem
En liten varning. Stolarna är väldigt obekväma för att vara business. Det är gamla stilens "rutschkanor" plus att det inte finns någon privatsfär: man sitter väldigt tätt intill stolsgrannen. Jag sov väldigt dåligt. Det rör sig ändå om en 9-10 h flygning. Jag kommer inte att göra om det. Den riktigt bekväma direktförbindelsen IAH-Europa är SQ's Moskvaflyg.
 
En liten varning. Stolarna är väldigt obekväma för att vara business. Det är gamla stilens "rutschkanor" plus att det inte finns någon privatsfär: man sitter väldigt tätt intill stolsgrannen. Jag sov väldigt dåligt. Det rör sig ändå om en 9-10 h flygning. Jag kommer inte att göra om det. Den riktigt bekväma direktförbindelsen IAH-Europa är SQ's Moskvaflyg.
Ja det er ikke en rute man vælger for den enestående komfort... Men, hvis tidstabel og rejsetid er det vigtigste så er det jo den bedste forbindelse fra Skandinavien til Houston.
 

Homer

Medlem
En liten varning. Stolarna är väldigt obekväma för att vara business. Det är gamla stilens "rutschkanor" plus att det inte finns någon privatsfär: man sitter väldigt tätt intill stolsgrannen. Jag sov väldigt dåligt. Det rör sig ändå om en 9-10 h flygning. Jag kommer inte att göra om det. Den riktigt bekväma direktförbindelsen IAH-Europa är SQ's Moskvaflyg.

Bekvämt möjligtvis om man börjar i Moskva annars tar man BA som fö också flyger till Stavanger.
 

Johan Hbg

Medlem
En liten varning. Stolarna är väldigt obekväma för att vara business. Det är gamla stilens "rutschkanor" plus att det inte finns någon privatsfär: man sitter väldigt tätt intill stolsgrannen. Jag sov väldigt dåligt. Det rör sig ändå om en 9-10 h flygning. Jag kommer inte att göra om det. Den riktigt bekväma direktförbindelsen IAH-Europa är SQ's Moskvaflyg.
Fråga: kommer då denna business kabin vara sas "sämsta" framåt jul när alla andra plan har blivit uppgraderade eller?
 
Fråga: kommer då denna business kabin vara sas "sämsta" framåt jul när alla andra plan har blivit uppgraderade eller?
Den er... Som tidligere skrevet er denne rute ikke lanceret for at være det bedste business-produkt mellem Europa og USA, men for at være tidseffektivt transportmiddel for (primært) oliebranchen mellem lokationer i Skandinavien og Houston.
 

CharlieK

Medlem
Tack för tipset! Blev en liten weekend inbokat över Kristi Himmelsfärd med två polare, ska bli spännande att se vad Houston har att erbjuda :)
 
Tvekade och tvekade men det blev en tvånätters i juli. Återstår att se om resan blir av eller inte men dyker inget annat upp så blir det nog en liten tur.
 

Johan Hbg

Medlem
Den er... Som tidligere skrevet er denne rute ikke lanceret for at være det bedste business-produkt mellem Europa og USA, men for at være tidseffektivt transportmiddel for (primært) oliebranchen mellem lokationer i Skandinavien og Houston.
Jag menade alltså sämst av sas flygplan, eller om den är i paritet med nya sas kabinen.
 
Toppen