Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

Glenn E

Medlem
Gäller halva priset enkelresor från Houston också?
I så fall kan man kombinera med Lifemiles och ANA från Frankfurt till Houston så blir det jorden runt.:cool:
 

Kimmen00

Medlem
Sedan är ju Houston en hemsk stad och även om det är en ok biltur till trevliga Austin är det ju 40 grader varmt och helt olidligt ute juli-aug... :) (såg att det var någon stolle som pratade om sommar i Texas... ;) )

Det stollen var väl jag :)
Har vart i Texas flera ggr under sommaren.. visst är det varmt, men inte haft över 35(eh?) och vaddå, det är ofta minst lika varmt på Cypern i eller i Grekland i juli/aug dit halva Sverige åker till.. Var värre för 3 år sen när vi körde South Carolina/Georgia i juni när det var över 40 grader och blött som i en våtbastu.

Vi hade planer på att nyttja 2 2-4-1 vouchers nu i sommar till Texas och röra oss runt utmed kusten där det är ganska behagligt, från Galveston ner till Corpus Christi. Var ett jäkla meck att få till 4 st platser i C. Detta kom som ett brev på posten. Slog till så hela familjen drar i Juli. 150 000 poäng + 2300 kr var det lätt värt. :)
 

Johan Hbg

Medlem
Det stollen var väl jag :)
Har vart i Texas flera ggr under sommaren.. visst är det varmt, men inte haft över 35(eh?) och vaddå, det är ofta minst lika varmt på Cypern i eller i Grekland i juli/aug dit halva Sverige åker till.. Var värre för 3 år sen när vi körde South Carolina/Georgia i juni när det var över 40 grader och blött som i en våtbastu.

Vi hade planer på att nyttja 2 2-4-1 vouchers nu i sommar till Texas och röra oss runt utmed kusten där det är ganska behagligt, från Galveston ner till Corpus Christi. Var ett jäkla meck att få till 4 st platser i C. Detta kom som ett brev på posten. Slog till så hela familjen drar i Juli. 150 000 poäng + 2300 kr var det lätt värt. :)
Håller med ang vädret. Undviker man luftfuktigheten så är det hyfsat lugnt. Jag har gjort den bilturen några gånger när jag bodde i houston, kan varmt rekommenderas.
 

Timotey

Medlem
Hade varit jävligt skoj men tror inte jag kan övertala tjejen dessutom har jag/vi inte tillräckligt med poäng för två. Får nog inte dispens att åka själv heller.
 

Unicornone

Medlem
Försöker man boka flyg för en person är skatter och avgifter 597kr, för två personer är det 1358kr. Skillnaden är ju försumbar, men hur kan det bli så?
Jag får det till 1076kr när jag kollar. Tyvärr så får inte frugan ledigt den enda period som funkade för mig 27-31/8 Typiskt när det fanns biljetter..
 

Dr. Miles

Expert
Jag får det till 1076kr när jag kollar. Tyvärr så får inte frugan ledigt den enda period som funkade för mig 27-31/8 Typiskt när det fanns biljetter..
Om det var jag och hade tillräckligt mycket poäng, hade jag nog bokat denna bonusresa för två och vänta och se.
Sedan om det visat sig att frun inte skulle kunna åka då har jag två val. Boka av fruns biljett och åka själv eller avboka båda biljetter. I vilket fall som helst får man både poängen (så länge poängen inte har gått ut under tiden) ock skatterna tillbaka.
 

Ebg

Medlem
Jag har precis bokat, avgång i mitten av juni
Skatten låg på 597 t&r Arn- iah
Varför kan man ej välja sittplats på Sk 951rs. 952 (Svg-Iah)
 
Toppen