Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Ska vi återvända till det ursprungliga ämnet att SAS Eurobonus fyller 20 år och de ska fixa Jubileumserbjudanden, chans att vinna resor och mycket mer. :)
 

Patrik

Medlem
Sant. Man kan kanske ursäkta dem lite också, för det är rätt ont om mailservrar som kan skicka massmail till så pass många personer som de behöver skicka till. Förstår dock inte riktigt varför. Uppgiften skalar rätt bra över flera processer/datorer, så det är ju inget stort tekniskt problem egentligen...

Ont om mailservrar som effektivt skickar massmail till många, jag förstår inte hur det menar. Det finns ju ett antal olika botnet som är utvecklade just med denna huvuduppgift. Kanske något att kommersialisera och sälja även den legal vägen? :)
 

jurgenb

Medlem
Vad kan vi då förvänta oss för jubileumserbjudanden tror vi.. 50% på awards till några sköna destinationer är väl det bästa man kan hoppas på? lite trist om det blir såna där 25% till London o annat "trams" om man skall fortsätta på den "sura" inställningen ;)
 

rvarttinen

Medlem
SAS IT behöver mycket...

De behöver väldigt mycket mer..!.. det tog mig lite drygt en halvtimma att checka in igårkväll och skriva ut boardingkortet. Kanske utskicket, som jag inte fått något änuu, som tog all kraft (bandbredd) igårkväll. Eller, så var det något annan banal driftstörning... :mad:
 

rob74

Medlem
Vad kan vi då förvänta oss för jubileumserbjudanden tror vi.. 50% på awards till några sköna destinationer är väl det bästa man kan hoppas på? lite trist om det blir såna där 25% till London o annat "trams" om man skall fortsätta på den "sura" inställningen ;)

Efter var 20:e flight med SK får man 20k extrapoäng... ;)
Hoppas på att det kan komma lite fler poängkampanjer samt några riktiga bra awarderbjudanden. Man får väl hålla utkik den 20:e varje månad då...
 

Dr. Miles

Expert
Efter var 20:e flight med SK får man 20k extrapoäng... ;)
Hoppas på att det kan komma lite fler poängkampanjer samt några riktiga bra awarderbjudanden. Man får väl hålla utkik den 20:e varje månad då...
Kanske 20 (inte 20.000) extrapoäng varje SAS flight du tar under kampanjperioden? :eek:

Jag har en känsla att flygbolagen blir snålare och snålare varje år det går.

Jag kommer ihåg Star Alliance 5 års jubileumkampanj.
Flyga 5 olika Star Alliance flygbolag och få 55.555 miles/poäng till ditt bonusprogram.

Det var goda tider....
 

vicce

Medlem
Hoppas det kommer något bra erbjudande som man kan ha användning för. Har dock inte fått något mail från dem ännu.
 

rob74

Medlem
Kanske 20 (inte 20.000) extrapoäng varje SAS flight du tar under kampanjperioden? :eek:

Jag har en känsla att flygbolagen blir snålare och snålare varje år det går.

Jag kommer ihåg Star Alliance 5 års jubileumkampanj.
Flyga 5 olika Star Alliance flygbolag och få 55.555 miles/poäng till ditt bonusprogram.

Det var goda tider....

Den kampanjen minns jag. Hade tyvärr ingen chans på den då. Att man var sugen... :)
 

Roger J

Medlem
Efter var 20:e flight med SK får man 20k extrapoäng... ;)
Hoppas på att det kan komma lite fler poängkampanjer samt några riktiga bra awarderbjudanden. Man får väl hålla utkik den 20:e varje månad då...

Så var det förr, man fick alltid 20000 poäng var 20:e flight i Business Class. Det tog dem bort för kanske 8 år sedan. :(
 
Toppen