Eurobonus 20 år?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av 090034208, 10 Augusti 2011.

1. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Hej!

Läste någonstans att Eurobonus fyller 20 år 2012, visst stämmer det?

Vad kan vi vänta oss isåfall för erbjudanden, kampanjer osv? Någonting ut av det vanliga?

2. airborn

airborn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    det stämmer...jag har sparat mina poäng inför vad jag tror kommer att bli några riktigt spänannde erbjudanden..Shanghai och ORD finns nog definitivt med..kanske 20 år, 20.000 poäng,,,,de har ju haft det till Julkalendern så det är ju inte helt omöjligt...

jag blev medlem juni 92 direkt i samband med att de annonserade ut att de tänker starta Eurobonus. Nu hoppas jag att de premierar de som varit med alla 20 åren på något sätt

Airborn

1 person likes this.
  3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Något borde de ju hitta på när de firar 20år. Hoppas däremot att vi alla ska kunna ta del av härliga erbjudanden under hela året och inte bara de få som varit med i alla 20år, vissa av oss var ju knappt prata på den tiden ;)

4. Jacob

Jacob Medlem

Hemma har jag faktiskt en SAS tidtabell från 1993 där säkert 20-30 sidor tas upp av Eurobonus sidor.
    Kanske skulle ta och skriva ett reportage om hur Eurobonus såg ut på den tiden, finns lite förmåner och annat som hunnit tillkomma och försvinna under senaste 20 åren.

3 personer gillar detta.
  5. Kanske de startar en kampanj som t ex 20 sträckor ger 20.000 EuroBonus poäng? :)

1 person likes this.
  6. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle vara väldigt intressant läsning!

7. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det skulle vara mycket intressant! Visst var den lilla smidiga SAS-boken bra, när det begav sig? Nu med internet och mobil access har den sedan länge spelat ut sin roll. Och mycket riktigt, det var många år sedan man kunde hämta ut "den smala halva A5 boken".

8. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var en stående förmån i programmet för länge sedan - om man reste längst fram i kabin vill säga, då fick man alltid 20 000 extra poäng efter 20 segment =)).

9. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick de 20K tre gånger totalt innan de tog bort det. Nu när alla segment är "kvalificerande" borde de ha något liknande om man reser mycket C eller D-klass...

10. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är säker på att det finns folk från Eurobonus som läser här, så skriv in förslag på vad de skulle kunna hitta på nästa år då de fyller 20 år..=)). Roger, gör en NY tråd på detta...;))

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!