Senaste nytt

Ett mail till SAS VD Rickard Gustafson om att vara Pandion

Traveller

Medlem
Tre inlägg; måste vara riktigt ömma tår man trampar på?
Twiggs.. Inga ömma tår, konkurrensen spelar sitt spel, men om någon pekar ut någon som källa så skall det utan tvekan vara rätt källa och inte skitsnack. Brevet ifråga är inte skrivet av Jan Carlzon. Det här är ett seriöst forum och jag tror att alla vi, som skriver ofta, värnar mycket om detta.
 

ucce

Medlem
Om det är sannolikt att Jan Carlzon inte skrivit mailet, föreslår jag namnbyte på tråden. Däremot är ju innehållet i övrigt relevant
 

Dr. Miles

Expert
Om det är sannolikt att Jan Carlzon inte skrivit mailet, föreslår jag namnbyte på tråden. Däremot är ju innehållet i övrigt relevant

Instämmer i detta men källa skall alltid anges korrekt i och med att innehållet ej annars har substans gentemot källa.
Eftersom ingen kan bekräfta att mailet kom ursprungligen ifrån Jan Carlzon, ändrade jag trådrubriken till mer relevant.
Om någon kan bekräfta att det var Jan Carlzon som skrev (med tydlig källa), ändrar jag rubriken igen.

Ändrad trådrubrik: Ett mail till SAS VD Rickard Gustafson om att vara Pandion
 

Traveller

Medlem
Eftersom ingen kan bekräfta att mailet kom ursprungligen ifrån Jan Carlzon, ändrade jag trådrubriken till mer relevant.
Om någon kan bekräfta att det var Jan Carlzon som skrev (med tydlig källa), ändrar jag rubriken igen.

Ändrad trådrubrik: Ett mail till SAS VD Rickard Gustafson om att vara Pandion

AHO, tack för din förändring. Det visar klart på hur seriöst forumet är samt att man tar inlägg och fakta på allvar. Mycket uppskattat!
 
Toppen