Ett flygbolag som förbättrats - SriLankans nya Business Class på Airbus A330

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 21 Februari 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

SriLankan Business Class Airbus A330 Bangkok-Hong Kong

En mycket bra flygning med utmärkt mat, bra service, en väldigt uppmärksam kabinpersonal och en businesstol som är en klar förbättring mot vad som erbjudits tidigare. En ordentlig vinlista samt en lite snyggare design på kabinen var väl egentligen det enda som saknades. Att SriLankan snart blir del av en av de globala allianserna har…

Se hela inlägget

2. Lallarn

Lallarn Medlem

Ser mycket trevligt ut! Men jag antar du menar Pomelo (alternativt Pompelmus) om citrusfrukten och inte Popelo?

3. Jacob

Jacob Medlem

Pomelo ska det så klart vara.

4. Thomasn

Thomasn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns inget bättre än att börja helgen med en kopp kaffe och ett bra reportage på BC. Tack Jacob!

5. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spännande med Sri Lankan, jag ahr alltid dragit mig för att boka detta bolag men denna rapport var en positiv överraskning.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!