Ett av Asiens guldkorn, Cathay Pacific First Class Manila-Hong Kong

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 21 Mars 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Cathay Pacific First Class Manila-Hong Kong

Cathay Pacifics första klass är en av de bästa i industrin. Utmärkt mat och dryck, snygg presentation och en vänlig och uppmärksam service, även om denna flygning inte kunde matcha det fulla servicekoncept som erbjuds på långflygningar. I övrigt en snygg kabin och en stol som är ganska lagom privat. Även om det var ett kortare hopp…

View the full post

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fina bilder och som vanligt bra reportage.

3. Tyvärr höll inte Cathay måttet i mina ögon på min resa i februari. Jag håller på sammanställa min resa snart..

4. johisco

johisco Medlem

Grym recension!

Kanske bara är jag iofs men vinnörd som jag är så skulle det vara kul om vinlistan fotades/alt skrevs ner. Är grymt nyfiken på vilka viner olika bolag kör.

5. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig recension, känns bra attöverföra USDM till Oneworld och utnyttja Cathay Pacific First !!!

6. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    klockrent reportage

7. micsjo

micsjo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Deutz Amour? Jag skulle flyga Cathay enbart för det. Galet bra champagne! Hela huset Deutz har fantastiska champagner men Amour är grymt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!