Senaste nytt

ETIHAD kör ny matchning

El0

Medlem
Jag har inte fått något mail. :(
Har dock fyllt i hela min adress på min profil på Etihad Guest sidan.
Har ni också gjort det eller saknades något och därför triggades detta mail iväg till er?
 

flapps

Medlem
Då har DHL varit hos mig ☺ Trevligt kuvert med världens största bagage taggar i läder Giltigt 03/17 . Blir kul att testa senare i höst..
ab16d822f1f9ae0b964d9336c42ea4c1.jpg
 
Varför valde ni inte att hämta i en swipbox så slipper ni vara hemma, vänta och bestämma tid osv? :)
(Fast alla orter kanske inte har swipbox iof)

Jag fick två val, antingen välja hemleverans men då måste ju tiderna passa osv eller få den levererad till närmsta Willys. Ett par dagar efter jag skickat en simpel "1:a" via SMS fick jag svar att den fanns att hämta. Gick till affären där jag matade in koden jag fick via sms i swipboxen ch så ploppade lådan ut med mitt kuvert i. Smidigt med swipbox DHL.
 
Last edited:

flapps

Medlem
Låter ju helt fantastiskt med swipbox men i Norge ligger vi runt 5 år efter Sverige med nya "uppfinningar" så jag fick snällt vänta mellan 11.00-13.00 . Swish till exempel har väl funnits i Sverige ett tag nu men här har dom precis kört igång sin version vipps precis... ;)
 

El0

Medlem
Fick guldpaketet levererat till jobbet nyss!
Giltigt till 03/2017 trodde det var för att mitt EBG också är det men det verkar vara som att fler ( @flapps ) också fått exp i mars '17.

Fina taggar.

Adressen på kuvertet var dock rolig:
"Mr XXX XXXX
Gata, lgh nr
P.O Box 0
STAD SE-postnr
australia" haha
 
Toppen