Senaste nytt

Etihad har skaffat en ny necessär på första klass flygen på longhaul

lillemannen

Medlem
Etihad har börjat dela ut sin nya necessär på första klass flygen. Denna fick jag mellan Abu Dhabi _ London på A380. När jag flög 787 Dreamlinern från Singapore - Abu Dhabi dagen innan var det den gamla. Den innehåller av italienska märket Acqua di Parma bodylotion, parfym, läppbalsam, övrigt var strumpor, öronproppar, kam, tops, fil, tandborste och tandkräm. I duschen/toaletten på A380 fanns schampo, balsam, tvål och lotion från Acqua di Parma.
Necessären är unisex med skillnad på herr/dam parfym

Här kommer lite bilder på den
DSC_4833.JPG
DSC_4835.JPG
DSC_4836.JPG
DSC_4837.JPG
 

Jönsson

Medlem
Etihad har börjat dela ut sin nya necessär på första klass flygen. Denna fick jag mellan Abu Dhabi _ London på A380. När jag flög 787 Dreamlinern från Singapore - Abu Dhabi dagen innan var det den gamla. Den innehåller av italienska märket Acqua di Parma bodylotion, parfym, läppbalsam, övrigt var strumpor, öronproppar, kam, tops, fil, tandborste och tandkräm. I duschen/toaletten på A380 fanns schampo, balsam, tvål och lotion från Acqua di Parma.
Necessären är unisex med skillnad på herr/dam parfym

Här kommer lite bilder på den Visa bifogad bild 79128 Visa bifogad bild 79129 Visa bifogad bild 79130 Visa bifogad bild 79131
Det där var ju riktigt trevligt. Bra kvalitetsprodukter rakt igenom.

Några av Acqua di Parmas produkters är unisex.
 
Toppen