Etihad First Class & Business Class Sale from Paris

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av staff, 16 Juli 2014.

1. Detta kan sakert intressera nagon-- framforallt "Pay Business Class Fly First"-dealen. Osaker pa vad som galler med intjaning i detta fall dock.

First Class, Deal details

Business Class, Deal details

5 personer gillar detta.
  2. Bra deals! Men det är värt att notera att det finns inga First class kabin på Abu Dhabi-Ho Chi Minh/Bangkok/Delhi/Perth.
    First class blir nog endast mellan Paris - Abu Dhabi v.v.

3. Det slog mig inte ens! Jag vet att de borjar flyga B789 (med F-kabin) pa Perth under 2015, men da galler ju inte dealen langre...

4. Även om det saknas First class vidare från Abu Dhabi är det fortfarande en bra deal till Bangkok och Ho Chi Minh City. :)

5. pep

pep Medlem

Fantastisk! Tusind tak til staff Jeg har netop lavet en prøvebookning og det virker! Returrejse er endda tilladt til langt ind i år 2015! F.eks. CDG-SGN retur 2305.81 euro. Dette er en uhyggelig god pris.....

6. God pris aven om du flyger endast J (dock med Air Seychelles mellan CDG och AUH):

eycdgsgn.PNG

7. pep

pep Medlem

OK, jeg indser nu at det ikke er "true" F, som jeg fandt (kun CDG til AUH flyvningerne). Men din J-deal er jo faktisk bedre for mig, tak igen!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!