Ethiopian Airlines besöker Arlanda med Boeing 787 Dreamliner

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Jacob, 6 September 2012.

1. Jacob

Jacob Medlem

Den 20 september besöker Ethiopian Airlines Arlanda med en Boeing 787 Dreamliner. Det är första gången Arlanda får besök av det nya flygplanet.

Flyg ET 714 landar klockan 07.00 från Addis Abeba och avgår igen klockan 21.00 som ET 715.

Även bokningssystemen bekräftar att det är en Boeing 787 som används.

Det verkar för övrigt som man kommer byta från en Boeing 757 till en Boeing 737-800 för resterande flygningar under hösten.

2. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter jätteintressant men jag kommer inte lämna datorn förrän det kommer en del 3 i din "sommarföljetong"......;-)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Jacob

Jacob Medlem

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja Jacob vad hände med del 3? Den låg upp ett kort tag i söndags om jag kommer ihåg rätt, men försvann ganska snabb. Själv han jag bara läsa hälften för att sedan råka uppdatera sidan och då var den borta :(
    Eller har jag drömt allt detta :confused:

6. Dock är Jacob lite tydligare med rubrikerna:p

Jag sätter omöjliga rubriker för att kontrollera att redaktörerna läser varenda skriven rad på sidan. Till min besvikelse verkar de ha ett liv även vid sidan om BC.se ;)

2 personer gillar detta.
  7. Jacob

Jacob Medlem

Man måste rent praktiskt publicera ett reportage för att bilderna ska laddas (så man ser att de ser korrekta ut, vilket man gärna vill). Behövs inte så mycket tid för att göra detta men en del hänger ju så förbaskat mycket här att de hann gå in och börja läsa innan jag klickat bort allt igen. :p Det var varken stavningskontrollerat eller korrläst.

Men reportaget är klart och kommer till helgen.

1 person likes this.
  8. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja men vad ska ma annars göra en bakissöndag? :D men då blir det ett nytt försök för mig för ännu en bakishelg

9. Jacob

Jacob Medlem

Haha! Och jag får väl börja gå upp mitt i natten för att kontrollera mina reportagebilder. :D

2 personer gillar detta.
  10. Glöm inte att det finns stewigriffin, A380*G, David och andra som lever i andra tidzoner. ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!