Et første kig på Erik Viking og SAS nye langrutekabine

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Christian R, 21 Januari 2015.

1. Christian R

Christian R DYKWIA

Last edited: 21 Januari 2015
    rvarttinen, rob74, kerran1980 och 10 andra gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Bagagehylderne bliver større i hele kabinen. Hvis du mener LED-lys og "moodlighting" så ja, ellers så ligner det loftet på en normal Airbus A330.

3. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ståplats i GO ;)

tågnörd och Elberto gillar detta.
  4. Christian R

Christian R DYKWIA

Det bliver der forhåbentligt snart lavet om på ;)

Flere billeder kommer i morgen. Hvis der er interesse kan vi køre lidt Q&A omkring nogle af de detaljer der ikke fik plads i artiklen.

5. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha ja det får vi hoppas på

6. Christian R

Christian R DYKWIA

Go Sæderne skulle faktisk have været leveret tirsdag (og vi havde formentlig også fået mulighed for at pille og tage billeder), men de er forsinkede fra Zodiac Aerospace. De er dog på vej hvis jeg forstod det korrekt!

7. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul upplevelse att få se på plats

8. Thornado

Thornado Medlem

Nej, nej, nej, du måste tänka mer positivt.
    SAS blir första flygbolag att erbjuda fully flat-platser till alla sina passagerare, även i economy/Go. Enda förbehållet är att resenärer i Go måste ta med eget liggunderlag/sovsäck.

Zethian, Dreamliner787, Pho och 2 andra gillar detta.
  9. Christian R

Christian R DYKWIA

Nu svarer jeg jer lige i denne tråd istedet.
    Som jeg forstod det på Per, der vidste alt om detaljerne og teknikken ved den nye kabine, så havde netop Plus-sædet krævet lidt specialdesign for at få plads til underholdningssystemet.

Tak fordi du nævner "hörlursuttaget i armstödet" ( /Nerd-On :D ). Fra start af havde man kun et udtag ved siden af skærmen sammen med USB-stikket og man har senere i processen tilføjet udtaget i armlænet. Dette er blandt andet for at undgå at ledningen er i vejen når man sidder med bordet og samtidigt har du mere "slack" når du læner sædet tilbage. Ex. kan passagerne i midtersædet rejse sig uden man skal hive ledningen ud.

Hvad den øvrige sædekontrol angår, tror jeg det er af plads hensyn. Det virkede dog ganske intuitivt når man sad i sædet og sædet er så tilpas bredt at man nemt kan betjene panelet.

10. Christian R

Christian R DYKWIA

Jacob var andet steds - jeg tror også han havde gang i noget spændende.. Men det ser vi nok mere til om et par dage :)

Sædekonstruktionen gør at man skulle have enten "trepunktsbælte" eller "bælte med airbag". Her valgte man så trepunktsbælte, hvilket IMO er et godt valg. Bæltet med Airbag fungerer rigtigt godt når sædet er MEGET bredt - Singapore Airlines anvender det blandt andet i deres SpaceBeds i Business Class. Trepunktsbæltet skal kun anvendes under start og landing og jeg er overbevist om at det er den løsning der genere mindst samtidigt med at man overholder alle sikkerhedskrav.

SAS404 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!