Estonian Air - förändringar i intjäning till Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Agö, 15 Maj 2013.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte om detta varit uppe tidigare men kom med nyhetsbrev idag.

Changes to EuroBonus conditions – EuroBonus – Loyalty programme – Estonian Air

2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snart på tiden SAS tar över rutterna till TLL från ARN&CPH...Estonian blir verkligen bara mer och mer lowfare...

2 personer gillar detta.
  3. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sale a la Ryanair va;)?... ser man dessutom kan "buy empty seat next to you from 4€"...

5. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt rätt,
    Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så upplevde jag och hustru den avsevärt försämrade servicen framför det obefintliga "skynket" i förra veckan.
    Våra bekanta som reste economy fick denna gång betala för både incheckning över disk samt incheckat baggage.
    Nostalgiskt tänker jag tillbaks då de hade 737-500 med riktiga business läderstolar 2+2 de första raderna och servicen var av den klass att man såg fram emot att flyga med dem.....

7. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska flyga ARN-TLL-KBP på lördag. Jag har läst mig till att jag får SAS-poäng för sträckan ANR-TLL, men inte vidare till Kiev.
    När man bokar biljetten så finns det lite andra val man kan göra av bonusprogram, bland annat British Airways. Men jag hittar ingenting om detta på BAs hemsida... kan man på något sätt få poäng för TLL-KBP-sträckan till något vettigt program?

/Ola

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!