Erfarenheter från Rest and Fly, Sky City Arlanda?

Diskussion i 'Hotell' startad av TjudöBoy, 13 September 2012.

1. Är det ngn som har testat detta ställe Hotell Arlanda, Stockholm. Rest and fly erbjuder billigt boende ??

Vi skall till Thailand med familjen i mars och kommer hem så olämpligt att man ej hinner med morgonfärjorna till Åland, hade tänkt om man skulle prova på detta för några timmars vila.:confused:
    Känner ej för att sitta i Grisslehamn/Kapellskär 4-5 timmar å vänta på färjan. :(

2. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt klart ett prisvärt boende. Inget lyx, men precis vad som behövs - säng, dusch och toalett. :cool:

3. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Håller med. Sovit en gång med familjen, helt klart prisvärt. Aningen trånga rum men för en transfer natt helt ok

4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott där en gång. Tyckte dock det var väldigt lyhört. Hade iof oturen att få ett rum där alla gick förbi. Be om ett rum så långt in som möjligt.

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Priserna känns ju ändå aningen dyra om man planerar att stanna över natten. Hade hellre betalat 795kr för en natt på Radisson Blu Arlandia.

6. Jo men vi kommer till ARN vid 9-10 tiden å nästa färja går först 15:00 fråm Grisslehamn/Kapellskär så d blir ingen natt utan endast några timmar på dan.

7. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är verkligen basic men duger för några få timmars sömn (dock lyhört). Jag skulle nog aldrig spendera en hel natt där...

8. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Rest and Fly, Sky City Arlanda

Funkar att vila ett par timmar, inte mer

9. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag landat från USA på morgonen och har några timmars anslutning, så har jag använt mig av Rest and Fly. Kan vara otroligt skönt att få slumra i en säng i stället för att häcka i terminalen/loungen. För det ändamålet funkar det bra.
    Någon hel natt har jag dock aldrig bott där. Då blir det Radisson eller Park Inn.

10. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har övernattat både med mina barn och när jag varit själv. Bra för vad det är, en fönsterlös sovcell. Perfekt om man ska vidare med ett tidigt morgonflyg.

Jag dock inte provat hotellet efter long-haul, men varför inte? Kan vara nog så skönt att ta en dusch och sträcka ut en stund.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!