Det kan jag förstå. Med INF (som ju trådstartaren har med sig) brukar jag dock sällan få möjligheten att överhuvudtaget få upp bordet . Fördelen med bulken är åtminstone att samme INF inte sparkar medpassagerarna i ryggen, därtill värderar jag benutrymmet i sådana situationer.Personligen undviker jag bulkhead-sätena på CRJ-900an (rad 1 och/eller rad-3-till-höger). Detta eftersom bordet-i-armstödet gör sätet ännu smalare, och det på CRJ-900 redan från början är smalare än på de större flygplanen.
Det beror naturligtvis på vad man tycker är viktigast, sätesbredd eller benutrymmet. Helst vill man ju få mycket av båda delarna, men man måste ju välja.
Det är onekligen två bra poänger. Tänkte inte alls på det där med att lyckas fälla upp bordet alls.Det kan jag förstå. Med INF (som ju trådstartaren har med sig) brukar jag dock sällan få möjligheten att överhuvudtaget få upp bordet . Fördelen med bulken är åtminstone att samme INF inte sparkar medpassagerarna i ryggen, därtill värderar jag benutrymmet i sådana situationer.
Och en sista poäng är att alla rader/säten normalt inte är utrustade med extra syrgasmask. Det kan man nu för tiden se vid bokning med INF (stor förbättring av SAS där!). Minns inte hur det är på CRJ.Det är onekligen två bra poänger. Tänkte inte alls på det där med att lyckas fälla upp bordet alls.
Och som resande utan INF, så uppskattar jag definitivt när de med tänker på stolsryggen framför!
Jag har fått vänta ett stort antal gånger i Helsingfors. Samtliga passagerare hålls kvar tills vagnen är lastad, först då släpps man av. Otroligt irriterande att alla hålls kvar.Har aldrig varit med om detta. Däremot fått vänta vid vagnen många gånger på min väska.
Nyfiken då jag aldrig upplevt detta. Vilken typ av tidsutdräkt talar vi om?Jag har fått vänta ett stort antal gånger i Helsingfors. Samtliga passagerare hålls kvar tills vagnen är lastad, först då släpps man av. Otroligt irriterande att alla hålls kvar.
Minns tyvärr inte exakta detaljer, men tror att ta 1 och 3 har servat familjen Kris flertalet gånger i CRJ. Kan dock vara att minnet sviker mig...Och en sista poäng är att alla rader/säten normalt inte är utrustade med extra syrgasmask. Det kan man nu för tiden se vid bokning med INF (stor förbättring av SAS där!). Minns inte hur det är på CRJ.
Yes, gjorde precis en dummy. Så här kan det t.ex. se ut på en A320.Minns tyvärr inte exakta detaljer, men tror att ta 1 och 3 har servat familjen Kris flertalet gånger i CRJ. Kan dock vara att minnet sviker mig...
Har tidigare varit med om lite olika scenarion vid sätesbokning med INF, a) man kan välja vilka säten som, men när man kollar senare så blir bokningen un-seated igen, b) endast rader med extra mask går att välja, c) går inte att välja säten alls (kontakta kundservice typ)
Verkar som att b) slagit igenom enligt Agös kommentar ovan. Bra!