Senaste nytt

Erfarenheter av Paygoo?

danielhog

Medlem
Fast 165 SEK (glöm dessutom inte bort engångsavgiften för kortet på 99 SEK) dividerat med 10 000 SEK blir ändå 1,65%, inte jättemycket billigare än Betalo/Billhop. Jag själv ska snart skaffa nya vitvaror och då känns det som att det blir lättare att hitta ställen som tar Mastercard än som tar American Express.
Skillnaden blir väl att med betalo har du en faktiskt utgift på 10.200 och med palmens bankomatsnurra har du kvar 10.000 på kontot.
 

M.K

Medlem
Någon update här med någon som provat? Går det att ladda på detta kort med Amex online?

Då har man ju Amex överallt så att säga för 99:-/år +3kr per köp har jag läst mig till. Verkar vara ett verkligt dåligt kort men trots allt en metod att få upp Amex spenden med ibland dyra köp på MC.
 

M.K

Medlem
Vuxna gränser nu med refill-kortet. 100k per månad. Terms & Conditions - Paygoo. Återstår gör frågan om det går att fylla på online med Amex? Kan iof prova att köpa ett kort för 99:- med maxladdning 2000:- i butik först med Amex som jag vet fungerar, men enklare fråga här än lägga ner tid på detta då refill är det intressanta!

95F776A9-2340-431C-BC96-1FCAC2C1C51A.png

DAFBCD0B-417D-4C52-BE9D-6A2C8FC58706.png
 

M.K

Medlem
Som jag tolkar villkoren ska det vara gratis att ladda kortet online med «kredit- och debitkort.» Jag råkade ladda ner dessa som blev enda läsningen på en SAS-flight utan wifi tidigare idag. Blev nyfiken. Upp till 100k är ju speciellt intressant för en del kanske nu i slutet av året med tanke på 2-1.
 
Toppen